מינויים

דיאן שוורץ כבר עוזבת? זו המחליפה שלה ברשת 13

אלא, שעל אף שהעונה רק החלה, במוצאי שבת הקרוב היא כבר תאלץ להעדר, זאת בשל הצעת עבודה שקיבלה ולען היא תעלה על טיסה ישירה למיאמי כדי לקחת חלק בצילומים שעבורם תעדר לתקופה של שבועיים, משמע לפחות שתי תכניות אם לא יהיו שינויים נוספים. נטע ברזני תמלא את מקומה זמנית
מערכת ice |  1
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ)
הדוגמנית דיאן שוורץ, אחת הדיירות היותר בולטות ומעוררות מחלוקת בעונה הקודמת של "האח הגדול", חזרה רק ביום שלישי האחרון לככב בתכנית, אך בתפקיד אחר – "האחות הדיגיטלית", מה שבעבר היה ידוע כ"האחות הקטנה". השם של התכנית הוא "בסלון של דיאן".
אלא, שעל אף שהעונה רק החלה, בוואלה סלבס! דווח כי במוצאי שבת הקרוב היא כבר תאלץ להעדר, זאת בשל הצעת עבודה שקיבלה ולען היא תעלה על טיסה ישירה למיאמי כדי לקחת חלק בצילומים שעבורם תעדר לתקופה של שבועיים, משמע לפחות שתי תכניות אם לא יהיו שינויים נוספים.
 
למרבה ההפתעה, המחליפה שלה שמגיעה עם יותר מדי זיקה ל'אח הגדול', השתתפה גם בריאליטי אחר של רשת 13. מתמודדת "המירוץ למיליון" נטע ברזני, שהשתתפה בעצמה באחת העונות של תהיה זו שתמלא את מקומה בסלון.
מרשת 13 נמסר: "היעדרותה של דיאן תואמה עם ההפקה מראש לצורך עבודה ואנו מאחלים לה טיסה נעימה". כזכור, לפני שהחלה העונה שוורץ שיתפה בסטורי, שהיא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, על התחושות שעוברות עליה: ״כשהציעו לי בפעם הראשונה להוביל את העונה כאחות דיגיטלית עם תוכנית משלי, השתתקתי. המחשבה לחזור הכניסה בי מחשבות. בעיקר על הדרך שעברתי מאז אותו יום. על תהליך התבגרות מואץ, על ספידים, תסריט חיים שאף אחד כנראה לא יכול היה לכתוב״.
 
היא הוסיפה: ״ואז היינו צריכים למצוא שם לתוכנית, החלטנו לקרוא לה 'בסלון עם דיאן'. אותו סלון שראה הרבה דמעות, התרגשויות, הפתעות וגילוי מחדש. אותו סלון שבו גידלה אחותי, מקור השראה שלי את הקהילות המובילות בישראל תחת השם "הסלון". בסלון החדש שלי יהיה שמח, מרגש, יהיה אחר. הפעם אני זאת שכותבת את התסריט של עצמי. והוא יהיה מהלב שלי אליכם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיאן שוורץ
    ריקי 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנהגה מגעיל באח הגדול ולא תחסר לאף אחד תשאירו את נטע ברזני חומד של אושיה
    סגור