מינויים

מרגש: יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז דרום נאם בפריז בנוכחות אלפיים איש

עו״ד אלעד דנוך, יו״ר מחוז דרום של לשכת עורכי הדין, נאם אתמול באירוע תמיכה ענק שהתקיים בבית הכנסת הגדול בפריז בנוכחות כ-2,000 איש, ביניהם חברי פרלמנט ודיפלומטים
מערכת ice | 
אלעד דנוך (צילום אליין עזריה)
עו״ד אלעד דנוך, יו״ר מחוז דרום של לשכת עורכי הדין, אשר נמצא בפריז במסגרת משלחת של לשכת עורכי הדין, נאם אתמול באירוע תמיכה ענק שהתקיים בבית הכנסת הגדול בפריז בנוכחות כ-2,000 איש, ביניהם חברי פרלמנט ודיפלומטים. 
דנוך הניף את תמונתה של עו״ד עמית סוסנה, חברת הלשכה שנחטפה לעזה ומר לנוכחים: ״אני רוצה להכיר לכם את עמית. מקסימה, מלאת חיים ועם לב ענק. אנחנו לא יודעים באלה תנאים היא מוחזקת. והיא רק אחת מ-240. חייבים להחזיר אותם הביתה, זו משימה ראשונה במעלה. בזמנים קשים, עם ישראל מתאחד תחת משימה אחת ולב אחד וישראל לעולם לא תיפול״.
עוד ציין דנוך בדבריו: "יש תיאוריה לפיה לאדם בממוצע, קרוב למאתיים אנשי קשר משמעותיים ו-1500 אנשים שהוא יכול לזהות את פרצופיהם. עכשיו דמיינו אדם, לא נעשה את הדוגמא על עצמנו, שכל האנשים הכי קרובים אליו נחטפו, וכל האנשים שהוא יכול לזהות נרצחו.  240 חטופים, 1500 נרצחים.  אלו המספרים. צריכים להחזיר אותם הביתה. זו משימה ראשונה במעלה".
 
כאמור, עו"ד אלעד דנוך הוא יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין. בכנס שנערך בשנה שעברה הוא ציין בדבריו:  "הדרום יקר ללבי. לפני כשמונה שנים התחלתי את המסע שלי בלשכת עורכי הדין, נבחרתי לראשונה לוועד המחוז כעורך דין צעיר שרצה לעשות שינוי אמיתי, שינוי שבא מהבטן ומהלב, כי האמנתי שאפשר אחרת. מהר מאד תרגמנו את זה לעשייה בשטח ועבדנו קשה מאוד, מסביב לשעון, למען ציבור עורכי הדין, והתוצאות מדברות בעד עצמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה