מינויים

ישראל היום ברכש חדש מידיעות אחרונות: "מהבכירים בישראל"

כתב התחקירים מבית ידיעות אחרונות, איתי אילנאי, שהיה הראשון לפרסם תחקיר מקיף על מחדל ה-7 באוקטובר, מצטרף לקבוצת ישראל היום כחלק מעיבוי מוספי סוף השבוע ובדגש על נושאי ביטחון ומודיעין
מערכת ice | 
עמר לחמנוביץ (צילום עמי שומן)
קבוצת "ישראל היום" הודיעה היום (שלישי) על הצטרפותו של איתי אילנאי לצוות הכתבים של מוספי העיתון. כתב התחקירים קיבל תשבחות מהעורך הראשי של העיתון, עמר לחמנוביץ', שאמר כי "מדובר בכתב תחקירים מהבכירים בישראל וזו תוספת משמעותית לצוות המוספים המצוין שלנו".
הגעתו של אילנאי מצטרפת לשורה של עיתונאים ואנשי צוות שהצטרפו לקבוצה מאז היבחרו של עמר לחמנוביץ' לתפקיד העורך הראשי, בפברואר 2022. כתב התחקירים יצטרף, כאמור, לצוות הכתבים של מוספי סוף השבוע, ובדגש על נושאי ביטחון ומודיעין.
 
איתי אילנאי  בן ה-42, נשוי ואב לשלושה, תושב הנגב המערבי, החל את דרכו העיתונאית ב-2007 ככתב מגזין ועורך ב"זמן תל אביב" ו"ידיעות תל אביב". בשנים 2015-2016 שימש כראש המערכת בתוכנית התחקירים "מבט שני" של הערוץ הראשון. החל מספטמבר 2016 שימש ככתב מגזין ותחקירים בידיעות אחרונות, תחילה במוסף "24 שעות" ובהמשך במוספי סוף השבוע "7 ימים" ו"המוסף לשבת". 
אילנאי פרסם שורה ארוכה של תחקירים והיה אחראי לכמה וכמה חשיפות, בעיקר בתחום הצבא והביטחון. בין היתר חשף את פרשת הטיוח של נסיבות אסון צור הראשון, אשר הובילה להקמתה של ועדת חקירה צבאית. כמו כן חשף את הרפורמה הארגונית שביצע דדי ברנע עם כניסתו לתפקיד ראש המוסד, ואת תופעת "ההמלצות" בגיוס מלש"בים למערך המ"מ של אגף המודיעין בצה"ל.
לאחרונה, היה אילנאי העיתונאי הראשון שפרסם תחקיר מקיף על מחדל ה-7 באוקטובר.  לאילנאי תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה ותואר שני (מחקרי) מהתוכנית ללימודי ביטחון באוניברסיטת תל אביב. בימים אלה הוא משמש כמרצה במחלקה לתקשורת במכללת "ספיר".
ספרו, "669 - סיפורה של יחידה מיוחדת" יצא לאור בהוצאת "כנרת, זמורה-ביתן". בנוסף שימש כעורך ותחקירן בשורה של ספרים העוסקים בצבא וביטחון. 
עמר לחמנוביץ, העורך הראשי של "ישראל היום" בירך על הצטרפותו של אילנאי ואמר "איתי הוא מבכירי כתבי התחקירים בישראל והצטרפותו מהווה חיזוק משמעותי נוסף למוספי העיתון ולדסק התחקירים שלנו. אין לי ספק כי יחד עם שאר הצוות, נמשיך ונעניק לקוראים שלנו את המוספים הטובים בישראל מדי שבוע״"
איתי אילנאי מסר: "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות מוספי סוף השבוע המצוין של ישראל היום, שם אמשיך לפרסם תחקירים וכתבות מעמיקות על הנושאים החשובים ביותר שעל סדר היום הציבורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה