מינויים

אדלסון הכריעה: זה המחליף של ביסמוט בישראל היום

אחרי שבועז ביסמוט עזב לפני מספר שבועות: ד"ר מרים אדלסון הודיעה על מינויו של העורך הראשי החדש של העיתון. אדלסון:  "משוכנעת שהוא יבסס וירחיב את מעמדו של 'ישראל היום' כעיתון ציוני גאה, ואף יוביל אותו ליעדים חדשים"
מערכת ice |  6
בועז ביסמוט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ד"ר מרים אדלסון, בעלת השליטה בישראל היום הכריעה ומינתה הערב (רביעי) לתפקיד העורך הראשי של העיתון את עמר לחמנוביץ, למעשה לחמנוביץ הוא מחליפו של בועז ביסמוט שעזב לפני מספר שבועות.
עמר לחמנוביץ (42) ששימש בחודש האחרון מ"מ העורך הראשי של העיתון, נמנה עם הגרעין המייסד של "ישראל היום" בשנת 2007, ומאז כיהן בעיתון בשלל תפקידי עריכה בכירים, ובהם כעורך המוסף הפוליטי-אקטואלי "ישראל השבוע" וכעורך מדור הספרים.
לחמנוביץ הוא בוגר בית הספר לאמנות קמרה אובסקורה. בשנת 2013 הוא זכה בפרס ברנשטיין לביקורת ספרותית בעיתונות היומית - פרס העיתונות הראשון שהוענק לעיתונאי של "ישראל היום". בכך, יישאר העיתון תחת ידיים מוכרות, וימשיך בדרכו האידיאולוגית.
 
עמר לחמנוביץ, עורך ראשי של ״ישראל היום״: ״אני מודה לד"ר מרים אדלסון, מו"ל 'ישראל היום', ולמשפחת אדלסון כולה על האמון שהם נותנים בי ועל ההזדמנות שניתנה לי להתייצב בראש מערכת העיתון המוביל במדינה 'ישראל היום' ימשיך לקבוע סדר יום עיתונאי לאומי אמין ובלתי מתפשר".
ד"ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום" מסרה: "עמר לחמנוביץ צמח ב'ישראל היום' מיום הקמתו, ובעשור האחרון עמד בראש המוסף הפוליטי-אקטואלי 'ישראל השבוע'. אני שמחה שהוא יעמוד מעתה בראש המערכת כולה, ומשוכנעת שהוא יבסס וירחיב את מעמדו של 'ישראל היום' כעיתון ציוני גאה, ואף יוביל אותו ליעדים חדשים".
עמיר פינקלשטיין, מנכ"ל קבוצת "ישראל היום" מסר: "מינויו של עמר לחמנוביץ לעורך הראשי הוא בשורה משמחת ל'ישראל היום' ולציבור קוראיו. יחד עם עמר, אני משוכנע שנצעיד את הקבוצה כולה לפסגות חדשות מול המשימות והאתגרים בעולם העיתונות".
עמר לחמנוביץ (צילום: עמי שומן)
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חמוץ
    שטויות במיץ עגבניות 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצוף חמוץ ללא טעימת לימון??אולי נתנו לו לטעום לימון בגיל שנה??
    סגור
  • 4.
    גם היום ישראל היום נשאר עדיין ביביסטי למרות שהשתפר. (ל"ת)
    כפיר 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    לא לקרוא ישראל איום! עשתה ממנו שמאל פרוגרסיבי
    אפס במקצועיות ואתיקה 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כמו יתר התשקורת בארץ. מנסים לשטוף את מוחות הימנים התמימים שנכנסים. מאז לכתו של הבעלים , הגב' הפכה את העיתון לשופר תעמולה חסר סטנדרטים עיתונאיים ו ואתיים בסיסיים.
    סגור
  • 2.
    עיתון שמאל נוסף לא מבין למה הוא קיים (ל"ת)
    כלכלן 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 1.
    ביסמוט הלך. הנאשם בדרך לכלא. החיים דבש.
    אלי שמש 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    20 7
    זאת הזדמנות פז לצאת לדרך חדשה עם עיתון שפועל עפ"י פרמטרים מקצועיים ואתיים. אם תלכו בדרך זו, תבוא עליכם הברכה. שיהיה לכם בהצלחה.
    סגור
  • טל הראל (ל"ת)
    ברכה 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור