נדל"ן ותשתיות

גשם החזקות חוגגת הישג ענק: שותפות הנדל"ן עם חברת הראל נחשפת

חברת "גשם החזקות" מכריזה על חתימת הסכם מימון וליווי עם חברת הראל בפרויקט נדל"ן הנקרא "גשם בעמק". לפני כחודשיים, "גשם החזקות" זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית 205 יחידות  בהיקף הכנסות חזוי של כ-300 מיליון שקל
מערכת ice |  1
בכירי הראל וגשם (צילום גשם החזקות)
חברת "גשם החזקות" מודיעה כי אתמול (רביעי) נחתם הסכם מימון וליווי בין חברת "הראל" לגשם בפרויקט חדש הנקרא "גשם בעמק". מדובר בפרויקט נדל"ן אשר ממוקם בשכונה המערבית החדשה במגדל העמק. פרויקט זה מצטרף להבעת האמון בין המערכת הבנקאית והמוסדית לבין החברה ופעילותה ברחבי הארץ.
לפני כחודשיים, חברת "גשם החזקות" זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית 205 יחידות מגורים ומסחר בשכונה המערבית החדשה של מגדל העמק בהיקף הכנסות חזוי של כ-300 מיליון שקל.  מדובר בפרויקט שיגיע לכדי מימוש באזור הצפון מערבי של העיר על שטחים חקלאים ונוף ירוק ומהווה את עתודת המגורים הבאה של העיר.
לצד יחידות הדיור הרבות שייבנו, במרכז השכונה מתוכננים שטחי מסחר ותעסוקה שנמצאים כבר בתנופת פיתוח לצד שטחים ציבוריים ושבילי הליכה. על תכנון הפרויקט אמונים האדריכלים ממשרדה של "זלטקה עוז", הבניינים המתוכננים יאופיינו כבנייני בוטיק ויכללו בנייני בוטיק נמוכים לצד מגדלים בני 10 קומות.
סקירת ביקושים ראשונית מהרשמות להגרלות עומדות על כ-18,255 כשהיצע הדירות בפרויקט נשוא ההגרלה בשלב הנוכחי עומד על כ-93 יחידות דיור ואלו משקפים ביקושים קשיחים.
רכישת הקרקע במגדל העמק, מתקיימת לאחר רכישה נוספת בקרית גת אשר היקף יחידות הדיור בפרויקט מסתכם ב-424 יחד עם חברת "אמפא ישראל" שבבעלות האחים נקש וכן רכישה קרקע לבניית מגדל מגורים בקו שני לים בקו התפר של בת ים ותל אביב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משנה זהירות
    גיל 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמגר בחור הפכפך לא הייתי קונה ממנו בקבוק קולה. אין לו מילה וגם לא טיפה כבוד.
    סגור