נדל"ן ותשתיות

סוף לפקקים בכביש העמוס בישראל? בשורה אדירה לנהגים

הסוף לעומסי התנועה: חברת חוצה ישראל וחברת דרך ארץ השלימו את פרויקט הקמת רמפה חדשה במחלף קסם
מערכת ice | 
כביש 6 (צילום צילום פרטי)
כחלק מפרויקט שדרוג מחלף קסם, הושלם פרויקט הקמת רמפה חדשה במחלף זה, והיא נפתחה לתנועה מלאה. קטע הכביש החדש יביא להקלה משמעותית בעומסי התנועה באזור ויקצר את זמני הנסיעה עבור משתמשי הדרך המגיעים מהצפון לגוש דן, באמצעות כביש 5.
הרמפה החדשה תאפשר לציבור הנוסעים גישה ישירה ויעילה מכביש 6 דרום לכביש 5 מערב ותחסוך להם צומת מרומזר במפגש עם כביש 444, ובכך תקצר משמעותית את זמני הנסיעה ותשפר את חווית הנסיעה של משתמשי הדרך. במסגרת פרויקט השדרוג של מחלף קסם, תוקמנה 3 רמפות נוספות וייסלל נתיב תחבורה ציבורית.
מנכ"ל חוצה ישראל, דן שנבך: "אני מברך על השלמת פרויקט הקמת הרמפה במחלף קסם. הרמפה החדשה מהווה בשורה של ממש, היא תפחית את עומסי התנועה ותקצר משמעותית את זמני הנסיעה עבור תושבי ישראל, שמידי יום נוסעים לכיוון גוש דן. חוצה ישראל תמשיך להוביל וליישם פתרונות תחבורתיים מתקדמים ויעילים המשפרים את איכות חיי התושבים".

חוצה ישראל היא חברה ממשלתית, המשמשת כזרוע ביצוע מובילה של מדינת ישראל להקמת מיזמים ופרויקטי תשתית לאומיים מורכבים, בפריסה ארצית. החברה פועלת בכל תחומי הליבה של משרד התחבורה, בהם קידום התחבורה הציבורית והשיתופית, פרויקטים רכבתיים ורכבת קלה, פרויקטים רבים במרחב העירוני, הקמת כבישים ומחלפים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה