נדל"ן ותשתיות

סילמן חוטפת: רשות החברות פסלה את המינוי לתפקיד הבכיר

הוועדה הממשלתית דחתה את מינויו של אהרוני נויבואר ליו"ר רשות הטבע הגנים לאחר שכבר אושר. הסיבה: לא דווח כי בנה של השרה ובתו של המועמד מקיימים קשר זוגי כבר כמה חודשים. בנוסף, הסתבר כי השניים מכירים זה מכבר. בעקבות ההחלטה שהתקבלה, מי ימונה לתפקיד?
מערכת ice |  1
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הוועדה הממשלתית לבדיקת מינויים ברשות החברות פסלה אמש (חמישי) את מינויו של אהרוני נויבואר ליו"ר רשות הטבע הגנים. המינוי כבר אושר, אלא שעל פי הוועדה לא דווח על כך שהבן של השרה להגנת הסביבה עידית סילמן והבת של נויבאור מקיימים קשר זוגי זה כמה חודשים, וגם סילמן ונויבאור עצמם מקיימים מכירים זה מכבר.
לאחר חשיפת "ישראל היום", יו"ר הוועדה לבדיקת מינויים החליטה לבדוק ולהקפיא את המינוי. כעת, המינוי נפסל באופן סופי. במכתב שפורסם ביום 11 במרץ 2024, החליטה ועדת המינויים להקפיא את מינויו של נויבאור, ובין היתר נכתב: "התקבלה לוועדה פנייה בה נטען כי יש קשר אישי בין המועמד, ובין בן משפחה שלו, לבין השרה להגנת הסביבה".
 
בהמשך, יו"ר הוועדה לבדיקת מינויים, השופטת בדימוס שלומית דותן, הודיעה לשרה להגנת הסביבה עידית סילמן על הקפאת מינויו של אהרוני נויבואר לתפקיד יו"ר רשות הטבע והגנים עד שיסתיים הבירור בעניין הקשר האישי שלא דווח בין השניים. עתה דווח כאמור כי המינוי נפסל באופן סופי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סילמן - אחד המקרים ההזויים בפוליטיקה.
    אחד 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע מה כבר אפשר לומר עליה עוד...חחח במקרה זה - גם שקרנית ומעלימה עובדות
    סגור