נדל"ן ותשתיות

אלפי יחידות דיור חדשות בלב גוש דן: אלו פרטי התוכנית שאושרה

התוכנית האחרונה ברובע שדה דוב "מתחם 3 - צפון הרובע" אושרה, ולציבור יינתנו 60 יום להגיש התנגדויות. במסגרת התוכנית יוקמו כ-4,000 יחידות דיור חדשות, כאשר 449 מהן מיועדות לדיור בהישג יד (דירות סטודנטים, דיור להשכרה, דיור מוגן וכו')
מערכת ice |  1
נדלן בארץ (צילום פלאש 90)
כשנה לאחר שאושרה להפקדה על ידי הוועדה לתכנון ובנייה, אושרה התוכנית האחרונה ברובע שדה דוב במסגרתה יקומו כ-4,000 יחידות דיור בחלק הצפוני של שכונת המגורים החדשה שתקום בעתיד. הציבור יוכל להגיש התנגדויות במשך 60 יום, ולאחר מכן היא תקודם לשלב האישור הסופי.
התוכנית "מתחם 3 – צפון הרובע" משתרעת על פני 393 דונם, כאשר מתוך כלל הדירות הקיימות, 449 מיועדות לדיור בהישג יד (דירות סטודנטים, דיור מוגן/להשכרה וכו'). כמו כן, יוקמו גם כ-23 אלף מ"ר למסחר, יותר מ-80 אלף מ"ר עבור מלונאות וכ-29 אלף מ"ר עבור תעסוקה, זאת לצד שטחים פתוחים ופארקים ציבוריים.
 
הבניינים בתוכנית צפויים להכיל בניינים בגובה של 9 קומות הכוללים חצר משותפת, וזאת לצד מגדלים בגובה 20-40 קומות. מסלול ההמראה של השדה התעופה שעמד במקום עד לסגירתו ישמש פארק החוצה את כלל המתחם.
חשוב לציין כי דירות רבות כבר החלו להימכר בשדה דוב על אף שעדיין אינן קיימות בפועל. לאחרונה פורסם כי השחקן יהודה לוי רכש דירה בפרויקט של חברת אביסרור תמורת סכום של 8 מיליון שקל, ולצד זאת הוא משתמש גם כפרזנטור של הפרויקט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעט מדי דירות להשכרה, סטודנטים (ל"ת)
    איש 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור