נדל"ן ותשתיות

פתאל פותחת מלון חדש: איך ייראה 'לאונרדו' החדש?

לאונרדו, שבבעלות פתאל מלונות, השלימה את רכישתו של המלון Hotel Cicerone Rome מחברת Banco BPM. במקומו ייפתח NYX Hotel Rome by Leonardo Hotels שיעבור שיפוץ מקיף לפני כן ויכיל 300 חדרים. הפתיחה: ב-2025
מערכת ice |  1
מלון לאונרדו לאורה ביץ בקפריסין (צילום יחצ)
פתאל ממשיכה להתרחב באירופה באמצעות 'לאונרדו', מותג המלונות הידוע שלה. על פי פספורטניוז, מלון שני לענקית המלונות ברומא בירת איטליה, שיהיה גם המלון השביעי של הרשת באיטליה כולה
כאמור, לאונרדו, שבבעלות פתאל מלונות, השלימה את רכישתו של המלון Hotel Cicerone Rome מחברת Banco BPM. במקומו ייפתח NYX Hotel Rome by Leonardo Hotels שיעבור שיפוץ מקיף לפני כן.
 
המלון סמוך לעיר העתיקה ההיסטורית לוותיקן. האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר הסמוכות לו הן טירת סנטאנג'לו, כיכר פטרוס הקדוש והמדרגות הספרדיות שנמצאות במרחק של דקות ספורות מהכניסה למלון, שיכלול בסך הכל 300 חדרים בשמונה קומות, מסעדה, בר, חצר עם מרפסת וחניון רב קומות.
עוד המלון כולל שלושה חדרי ישיבות מרווחים שמכילים עד 100 איש, כך שניתן לערוך במקום אירועים, כנסים, ישיבות והרצאות. הפתיחה הרשמית של המלון אחרי השיפוץ צפויה בראשית 2025.
יורם ביטון, מנכ"ל, מלונות לאונרדו במרכז אירופה הסביר: "אנו שמחים על קבלת החוזה עבור המלון המסורתי הזה במיקום הנחשק הזה במרכז רומא. עם מלון NYX הראשון שלנו ברומא, אנו ערוכים להתרחבות נוספת באיטליה היפה. אני רוצה להודות לבנק BPM ובמיוחד לאיבנו אסטי על שיתוף הפעולה המקצועי שלהם בהשלמת העסקה הזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונאי איגנורנט
    ניר 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד עיתונאי בשקל שלא מבין מהחיים שלו.....המלון נמצא ליד הוותיקן אז איך הוא בדיוק קרוב למדרגות הספרדיות שנמצאות במרכז העיר???
    סגור