נדל"ן ותשתיות

קרפור משתלטת על ישראל: היכן ייפתחו סניפים חדשים?

התכניות העתידיות כוללות השלמת פיתוח הרשת עם פתיחת סניפים בירושלים ונתיבות
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
קרפור בראשותו של מיכאל לובושיץ הציגה ביצועים מעודדים ברבעון השני, עם רווח נקי של 5 מיליון שקל - שינוי מכריע לעומת הפסד של 17 מיליון שקל בתקופה מקבילה שנה שעברה. אבל מסתבר שהרשת לא מתכוונת לעצור ולפניה פתיחה של לא מעט סניפים חדשים.
התכניות העתידיות כוללות השלמת פיתוח הרשת עם פתיחת סניפים בירושלים ונתיבות, לצד הרחבת מגוון המוצרים הפרטיים של הרשת ב-900 פריטים נוספים, כולל השקת מותגי מזון חדשים במגזרי הטונה והעוף הפרימיום. החברה ציינה כי נכון להיום תכנית הסבת הסניפים הסתיימה וכי פועלים כ-148 סניפים של קרפור.

המכירות למ"ר ברבעון השני של שנת 2025 הסתכמו ל- 31,504 שקל למ"ר בממוצע לעומת 30,022 שקל למ"ר בממוצע בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-4.9%. המכירות בחנויות זהות אשר פעלו באופן מלא ברבעון השני  (לרבות חנויות שהוסבו לקרפור) גדלו בשיעור של כ-4.9% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
מחזור המכירות ברבעון השני של מגזר קמעונאות חשמל צמח בכ-4.7% והסתכם לסך של 639 מיליון שקל לעומת סך של 610 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, הרווח המגזרי ברבעון הסתכם לכ-23 מיליון שקל לעומת 29 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה