נדל"ן ותשתיות

אושרה להפקדה תכנית פינוי-בינוי עירוני ראשונה בלוד

במסגרת התוכנית יוקמו 3 בניינים חדשים בני 10-17 קומות, עם 130 דירות, וזאת תחת 2 בנייני שיכון ותיקים בהם מתגוררות היום 24 משפחות. התוכנית מקדמת חברת כח נדלן בבעלות איש העסקים ותושב לוד אדיר קינן
שרון טל | 
צילום כח נדלן
אושרה להפקדה תוכנית פינוי בינוי ברחוב כצנלסון, במתחם הסמוך לשכונת רמת אלישיב בלוד, במסגרתה יהרסו שני בניינים ישנים הכוללים 24 דירות. במקומם יוקמו שני בנינים בני 10 קומות ובניין אחד בגובה 17 קומות ובהם 130 דירות בסך הכל. בנוסף, אישרה הוועדה הקמת 600 מ"ר שטחי מסחר בקומת הקרקע שישמשו לחנויות ועסקים קטנים, בתי קפה ועוד.
במהלך תקופת ההפקדה ניתן להגיש התנגדויות לתוכנית או לחלקים בה כשבעוד כ-3 חודשים ולאחר הדיון בהתנגדויות, התוכנית תקבל תוקף סופי והפרויקט יצא לדרך.
את התוכנית מקדמת חברת כח נדלן בבעלות איש העסקים ותושב לוד אדיר קינן. בנוסף מקדמת החברה מספר פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בלוד ובסביבה בהם פינוי-בינוי של 62 דירות ובנייה חדשה של כ-460 יח"ד במתחם הצופים במרכז לוד ופרויקט נוסף של התחדשות עירונית בהיקף של כ-1,300 יח"ד בעיר רמלה – שנמצאים בימים אלו בשלבים שונים של אישורים בוועדות התכנון.
תוכנית הפינוי בינוי בכצנלסון היא הראשונה בלוד המקודמת בשיתוף פעולה עם המבואה – המנהלת להתחדשות עירונית והחברה הכלכלית לוד והיא גם הראשונה בעיר שמגיעה לשלב הביצוע, כבר באמצע 2021.
אדיר קינן, מנכ"ל ובעלים של חברת כח נדלן מסר: "עשינו מאמצים גדולים על מנת להכין תוכניות בנייה שישמרו על מרקם החיים הייחודי הקיים במרכז העיר מחד ויאפשרו התרחבות משמעותית ומתבקשת לאחת השכונות המבוקשות בעיר מאידך".
"יותר מהכל, אני שמח על האישור שהגיע ערב חג החנוכה, חג האורות, ונתן אור ותקווה לעתיד טוב יותר ל-24 המשפחות המייחלות לשדרוג באיכות החיים שלהן ושבזכות ההחלטה צועדות יחד איתנו צעד נוסף אל עבר הדירות החדשות." הוסיף קינן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה