נדל"ן ותשתיות

איפה אישרה הוועדה המחוזית פרויקט חדש בלב גוש דן של בתים צמודי קרקע?

חברת רוטשטיין תקים ותשווק 64 קוטג'ים ומגרשים לבניה עצמית  מחיר צמוד קרקע בן 7-6 חדרים החל מ- 4.78 מיליון שקל סמנכ"לית רוטשטיין "פרויקטים של בתים צמודי קרקע בלב אזורי הביקוש הם נדירים. הוועדות המחוזיות מעדיפות לצופף את הבינוי כדי להגדיל את היצע הדירות" 
אריאל נוי | 
קוטג בפרויקט רוטשטיין הירוקה בבאר יעקב (צילום רוטשטיין)
חברת רוטשטיין הודיעה שתקים ותשווק 64 קוטג'ים ומגרשים לבניה עצמית בפרויקט "רוטשטיין הירוקה" בבאר יעקב החדשה. לרגל השקת הפרויקט, קוטג' בן 6-7 חדרים משווק במחיר של החל מ- 4.78 מיליון שקל. לפרויקט התקבל היתר בניה. 
פרויקט "רוטשטיין הירוקה", כולל סך של כ- 900 יחידות דיור ב-13 מגדלים בגבהים שונים ובניה פרטית, הנבנים על פי תקן הבניה הירוקה. עד כה, הושלמה בנייתם של 12 מגדלים. בפרויקט מוצעים כאמור למכירה 64 קוטג'ים ומגרשים לבניה עצמית בתכנון דו משפחתי, בשטח של כ-200 מ"ר בנוי על מגרש בשטח של כ-240 מ"ר עם גינה. 
"פרויקטים של בתים צמודי קרקע בלב אזורי הביקוש הם נדירים. הוועדות המחוזיות מעדיפות לצופף את הבינוי כדי להגדיל את היצע הדירות ולכן פרויקט הקוטג'ים של חברת רוטשטיין הוא אחד הגדולים בגוש דן", אומרת אורטל ליבר סמנכ"לית השיווק של חברת רוטשטיין.
"הפרויקט קרוב לצירי התנועה המרכזיים ולתחנת הרכבת באר יעקב מערב וכן במרחק של כ-1.3 ק"מ בלבד מן השכונה מתוכננת תחנה של הרכבת הקלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה