נדל"ן ותשתיות

אושר פארק עסקים ומסחר היחידי ממזרח לכביש 6

אושר להקמה בוועדה המחוזית מתחם הבילוי והעסקים על מחלף אבן העזר בסמוך לכניסה לפארק אפק ולכפר קאסם את מתחם  מנכ״ל חברת בן גמיל, "זוהי בשורה של ממש לאזור שכן המתחם צפוי לייצר אלפי משרות חדשות וכן לתת מענה קמעונאי למאות אלפי תושבים

אריאל נוי | 
אסיל בן גמיל מנכ"ל חברת בן גמיל, מתחם Park Open הדמיה: חברת בן גמיל (צילום ראובן קפוצינסקי)
חברת בן ג'מיל קומפני תקים על מחלף אבן העזר בסמוך לכניסה לפארק אפק ולכפר קאסם את מתחם PARK OPEN – , מתחם עסקים הפתוח כל ימי השבוע שיהפוך למוקד תעסוקה, קניות ופנאי מהגדולים באזור. הפרויקט כולל ארבעה מפלסים, מעל 19,000 מ"ר שטחי מסחר, מעל 18,000 מ"ר שטחי משרדים ו-10 קומות, מסעדות, דוכנים ומדרחוב מרכזי בעיצוב שדרה פריזאית.
הפרוייקט ממוקם בנקודת חיבור אסטרגית בכניסה המערבית לכפר קאסם, מול אזור התעשייה פארק אפק, בסמיכות לכבישים 5,6 ו-444. התכנית המפורטת שאושרה כעת על ידי מחוז מרכז במנהל התכנון, כללה הגדלה של שטחי הבניה על מנת להקים מבנה למסחר מגוון הכולל 6 קומות נוספות מעל קומת המסחר – שטח מסחר של 18,681 מ"ר, שטח משרדים של 17,781 מ"ר ושטחי אחסנה ושירות של 55,056 מ"ר.
המתחם הוא אחד הפרויקטים הגדולים באזור בשנים האחרונות, והיחידי ממזרח לכביש 6 ובסמיכות לכביש 5. המתחם צפוי לכלול את רשתות הקמעונאות המובילות בישראל ומחו"ל, מסעדות ובתי קפה, וישרת הן את העובדים באזורי התעשיה הסמוכים פארק אפק, לב הארץ ונוף הארץ והן את תושבי האזור – פוטנציאל של מאות אלפי תושבים. למתחם צפוי יתרון משמעותי – פעילותו תתקיים שבעה ימים בשבוע ולכן יתאים גם לישראלים המחפשים פתרון בימי שבת. במקום יהיו כ-1,000 מקומות חנייה ויוקם מרכז בידור משפחתי על פני כ-4000 מ"ר.
לדברי אסיל בן ג'מיל, מנכ״ל חברת בן גמיל, "אנו מברכים על אישור הועדה המחוזית ומתכוונים לממש את בניית מתחם העסקים והמסחר בהקדם. זוהי בשורה של ממש לאזור שכן המתחם צפוי לייצר אלפי משרות חדשות וכן לתת מענה קמעונאי למאות אלפי תושבים אשר לא קיבלו עד היום מענה ראוי. בתקופה הקרובה נשלים את כל צוות הפרוייקט ונצא לדרך."
חברת בן ג'מיל היא מחברות היזמות הותיקות במגזר הערבי. כבר קרוב לשני עשורים החברה, שהוקמה על ידי ג'מיל בן ג'מיל, עוסקת בייזום ופיתוח נדל"ן מסחרי. בין השאר החברה מפעילה את מתחם YOMYOM הכולל תחנת דלק ישראל, חנות נוחות ומתחם לשטיפת רכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה