נדל"ן ותשתיות

וילה ב-83 מיליון דולר: מיליארדר קריפטו בעסקת ענק

אחת הווילות המרשימות ביותר בלוס אנג'לס נקנתה בסכום שיא, כאשר הקונה שביקש להישאר אנונימי ולא להזדהות, עשה את הונו משוק המטבעות הדיגיטליים. מה הוא מקבל בסכום האדיר ששילם? צפו בסרטון
כפיר אדר |  2
קריפטו (צילום pixabay)
אחוזה על החוף בקליפורניה שברה לאחרונה את שיא המכירות למגורים בצד המערבי של לוס אנג'לס, כאשר היא נקנתה על ידי מיליארדר קריפטו תמורת סכום מטורף של 83 מיליון דולר, אבל זה לא הכל, לבית יש מספר תכונות עתידניות שהופכות אותו מתאים לכוכבים הגדולים ביותר של הולויווד.
גג הבית נשלף (מתאים לשיזוף בחדר השינה), וכדי להיכנס לסוויטת ההורים, על הרוכש להתמודד עם בדיקת זיהוי רשתית. אם זה לא מספיק, לפני מכירתו, האחוזה הושכרה תמורת 350 אלף דולר לחודש. ברישום הבית ב- The Williams Estates נכתב: "פסגת המודרנית האורגנית המוציאה את הבית פנימה עם הטבע על נחושת ללא דונם השוכנת ליד פארק המדינה סנטה מוניקה".
לפני מכירת 83 מיליון דולר לאדם שבחר להישאר אנונימי שהרוויח את כספו במטבע קריפטוגרפי, דיווחים גרסו כי אילון מאסק שם את עינו על הנכס. לבית יש שישה חדרי שינה ו-18 חדרי אמבטיה על פני 20,000 רגל רבועה. הגג הנשלף ממוקם מעל יחידת ההורים וניתן לפתוח אותו לגמרי, או שהוא יכול להפוך לחלון זכוכית כדי לשמור על הרוח ומזג האוויר בחוץ. התקרה יכולה להפוך גם למסך הקרנה.
באחוזה יש גם מטבח שף שעוצב על ידי שף הסושי הנודע נובו, חדר הארונות להורים נראה כמו בוטיק בגדים יוקרתי, מרתף יין מצויד במלואו, קולנוע ביתי חדיש ל-20 אנשים, תיאטרון ופינת אוכל חיצוניים, סיפון גג עם בריכה משולבת וג'קוזי, טרקלין חיצוני עם בור אש, בריכת גלישה, חדר כושר מלא עם נוף להרי סנטה מוניקה, ספא, גן מטופח, מערכת בית חכם והיכל שיכול להיות גם למועדון עם רחבת ריקודים ואולם אירועים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם מתרגמים מגוגל? (ל"ת)
    White Rabbit 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא לטעמי העיצוב אבל שיט איזה בית (ל"ת)
    סתם 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור