נדל"ן ותשתיות

כמה עלה פנטהאוז 5 חדרים בפרויקט מוזאון רזידנס בירושלים?

חברת דרא מכרה 7 דירות גן ופנטהאוזים בהיקף כספי של 41 מיליון שקל בפרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים בתוך כחודשיים, הפנטהאוז, בשטח של 185 מ״ר עם מרפסות בשטח של 175 מ"ר, שתי חניות ומחסן שנמכרה ב-7.050 מיליון שקל
כפיר אדר | 
פרויקט מוזאון רזידנס (צילום סנפשוט)
חברת שיווק הנדל"ן דרא מכרה בחודשיים האחרונים 7 דירות גן ופנטהאוזים בפרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים בהיקף כספי כולל של 41 מיליון שקל. הפרויקט נבנה על ידי חברת האחים ישראל והוא כולל  כ-140 דירות.
בין הדירות שנמכרו בשלב החדש (ד') של הפרויקט המיועד לאכלוס בעוד כשנה וחצי - דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 185 מ״ר עם מרפסות בשטח של 175 מ"ר, שתי חניות ומחסן שנמכרה ב-7.050 מיליון שקל. דירת מיני פנטהאוז בשטח של 174 מ"ר עם מרפסת בשטח של 72 מ"ר, 2 חניות ומחסן שנמכרה במחיר של 6.69 מיליון שקל.
הפרויקט היוקרתי מוזיאון רזידנס הממוקם סמוך למוזיאון ישראל בשכונת ניות בירושלים כולל 17 בניינים בני ארבע קומות ובהם 140 דירות על פני שטח פרטי של כ-22 דונם. שני השלבים הראשונים של הפרויקט נמכרו במלואם  ובשלב ג נותרו דירות בודדות. שלב ד' המשווק עכשיו כולל 3 בניינים ובהם 32 דירות יוקרה בתמהיל של דירות, 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים.
הפרויקט ממוקם באחד המגרשים הנדירים בירושלים למרגלות מוזיאון ישראל. מוזיאון רזידנס נבנה בסטנדרט גבוה מאוד, צופה לנוף המקסים של הגן הבוטני וגבעת רם, קרוב לכניסה וליציאה מהעיר וסמוך למיטב מרכזי התרבות של העיר: היכל הספר, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון המדע ומוזיאון הארכיאולוגיה העתיד לקום באזור ומוזיאון ישראל כבר אמרנו. בנוסף, באזור שלל ריאות ירוקות ופסטורליות כגון גן המצלבה, גן סאקר, גן הוורדים והגן הבוטני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה