נדל"ן ותשתיות

צמוד קרקע בפחות משני מיליון? זה הפרויקט שהתחיל שיווק

בזמן ששוק הנדל"ן הולך ובוער, זה פרויקט הנדל"ן שהחל בשיווק מוקדם במסגרתו ימכרו דיחידות דיור צמודות קרקע בני חמישה חדרים בפחות משני מיליון שקלים
מערכת ice | 
רובע אלונים מגדל העמק (צילום אנדו סטודיו)
קבוצת מגידו בשותפות עם חברת אשל הירדן החלו במבצע מכירות מוקדם  לפרויקט חדש שהן מקימות ביציאה המערבית של היישוב מגדל העמק בשכונת החדשה קרית בגין. הפרויקט החדש "רובע אלונים", נמצא בסמוך ליישוב נהלל ולישוב תמרת, צפוי לכלול 300 יח"ד מתוכן 200 דירות בנות 4-5 חדרים במסגרת מחיר למשתכן ו-100 דירות מיוחדות בשוק החופשי.
בין הדירות המשווקות בשוק החופשי נכללות דירות גן, פנטהאוזים, קוטג'ים ודופלקסים.  הפרויקט יכלול גם בתים פרטיים ורביעיות גן/גג. מחיר קוטג צמוד קרקע של 5 חדרים בשטח 140 מ"ר בנוי ו 140 מ"ר חצר נמכר היום ב 1,960,000 שקלים במסגרת הפריסייל שהושק לאחרונה.
ככל שימשך השיווק ותתקדם הבנייה בפרויקט ,המחירים צפויים להמשיך ולעלות ,שכן האלטרנטיבות הסמוכות עדיין יקרות משמעותית והשכונה הזו מתאפיינת ברמת חיים גבוהה ואיכותית הן בהיבט של הבנייה והפיתוח, הן בהיבט של המיקום האטרקטיבי והן בהיבט של הפסיליטיז שבתוך השכונה ובצמוד לה.
בשכונה מתוכננות להבנות 1,700 דירות חדשות, מבני ציבור, מסחר שכונתי, חינוך ותרבות, כמו גם מרכז מסחרי  של קבוצת "ביג מרכזים מסחריים" הצפוי לקום בעתיד מחוץ לשכונה בכניסה המערבית לעיר. השכונה שתיבנה תהיה בעלת גישה מהירה לכביש 6 החדש שמקרבת משמעותית לאזור התעסוקה המרכזי ביקנעם  המוקד התעסוקתי של העמק כמו גם הקרבה לרמת ישי ויישובים  בולטים נוספים שמספקים נגישות לשירותים משלימים של פנאי ובילוי ואפילו קולינריה.
ירון בובליל, מנהל השיווק והמכירות של פרויקט רובע אלונים אותו מקימות קבוצת מגידו ואשל הירדן ציין, "למגדל העמק ובפרט השכונה החדשה קרית בגין שתוקם שני קילומטרים בלבד מצומת נהלל ,יש את כל הנתונים להפוך לעסקה נדלני"ת מוצלחת במיוחד: מבחינת נגישות תחבורתית מדובר בשבע דקות נסיעה מהשכונה לחיבור החדש לכביש 6 שזה בשורה ענקית, כמו כן שבע דקות לתחנת רכבת העמק. מבחינת אפשרויות תעסוקה ,העיר בתנופה אדירה כולל פארק ההייטק רמת גבריאל שמתפתח בצעדי ענק, מרכז פנאי BIG שמוקם ממש בפאתי השכונה, בנייני בוטיק חדשים עם מגוון דירות מיוחדות בשכונה חדשה וגדולה שתציע את כל הפסיליטיז שמשפחה צריכה.
"מאידך השכונה נמצאת סמוך מאוד לישובים היקרים בעשרות אחוזים מבחינה נדלני"ת וכוחות השוק יעשו את הדבר היחיד שהם יודעים לעשות. אחת לכמה שנים מפציעה הזדמנות נדלני"ת שמציעה דיור איכותי בפערים של מאות אלפי שקלים ואף יותר  במיוחד כשמדובר בצמודי קרקע/דירות מיוחדות  ביחס לסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה