נדל"ן ותשתיות

סקייליין מוכרת שני מלונות בארה"ב, כמה תרוויח מהמהלך?

חברת הנדל"ן הקנדית, שבשליטת מישורים והכשרת הישוב, חתמה על הסכמים למכירת מלונות היאט ורנסאנס שבאוהיו. סקייליין נסחרת בתל אביב לפי שווי של 388 מיליון שקל

איתמר כהן | 
שוק הנדלן
חברת הנדל"ן וניהול המלונות הקנדית סקייליין, שבשליטת מישורים (49%) והכשרת הישוב (20%), הודיעה היום (שני) כי חתמה על הסכמים למכירת המלונות היאט ריג'נסי ורנסאנס, המצויים שניהם בעיר קליבלנד שבאוהיו, ארה"ב.
סקייליין תקבל עבור 90% מהזכויות במלון רנסאנס (הכולל כ-490 חדרים) כ-46 מיליון דולר, וכ-49 מיליון דולר יועברו לחברה עבור 100% מהזכויות במלון היאט ריג'נסי (שבו כ-290 חדרים). השלמת העסקה צפויה ברבעון הראשון של השנה הבאה, כפוף לאישורים של הרגולטורים השונים ודירקטוריון החברה.
 
העסקה הנוכחית מצטרפת לעסקת מכירת שני אתרי נופש בקנדה בכ-164 מיליון דולר שביצעה סקייליין בספטמבר - עסקה שנחשבת לגדולה ביותר של החברה מאז שנוסדה לפני כ-20 שנה, וצפויה לספק לחברה נזילות משמעותית לרכישת מלונות נוספים.
סקיילין, המנוהלת על ידי בלייק לאיין, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 388 מיליון שקל. נכון לרבעון השלישי של השנה, החברה מחזיקה ב-18 נכסים מניבים בצפון אמריקה, הכוללים כ-3,260 חדרי מלון, וכ-2,300 יחידות דיור בקנדה.
הכנסותיה של סקייליין ממלונות ואתרי נופש הסתכמו ברבעון השלישי של השנה בכ-32 מיליון דולר – גידול של 79% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לדברי החברה, מלונותיה בארה"ב הציגו ברבעון החולף נתוני תפוסה של כ-60%, שקרובים לרמות שנרשמו לפני פרוץ הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה