נדל"ן ותשתיות

הולמס פלייס בעסקת ענק במתחם שרונים: תפתח מועדון פרימיום

מיקס מקבוצת חצי חינם מכרה להולמס פלייס את פעילות מועדון הכושר JOY במתחם שרונים תמורת 12 מיליון שקלים. הולמס פלייס תפתח מועדון פרימיום במתחם בהוד השרון ותשכור ממנה את השטח בהיקף 3,800 מ"ר לתקופה של 10 שנים. ההיקף הכולל של העסקה: כ- 40 מיליון שקל

מערכת ice | 
הולמס פלייס (צילום פייסבוק/Holmes Place)
רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס רכשה את פעילות מועדון JOY במתחם שרונים בהוד השרון שבבעלות MEEX מקבוצת חצי חינם ותצרף אותו לקטגוריית מועדוני הפרימיום שלה. הרשת גם תשכור מ MEEX את השטח שעליו מתפרס המועדון בהיקף 3,800 מ"ר לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. ההיקף הכספי הכולל של העסקה הוא כ-40 מיליון שקל. 
המועדון החדש שתפתח הולמס פלייס במתחם שרונים יצטרף ל-10 מועדוני הפרימיום הקיימים שלה, ויהווה אחד מ-55 הסניפים ברחבי הארץ. ליהי סונק מנכ"לית  MEEX מקבוצת חצי חינם, אמרה: "אני מברכת על כניסתה של רשת הולמס פלייס למתחם שרונים בהוד השרון שבבעלותינו.
 
הצטרפותה של רשת מועדוני הכושר והבריאות המובילה בארץ למתחם היא הישג משמעותי עבורנו והינו נדבך אחד מתוך מהלך אסטרטגי מיתוגי שאנו מתכננים במתחם שרונים ובכל יתר נכסי המקרקעין של הקבוצה ברחבי הארץ. רשת הולמס פלייס הינה אחת משוכרי העוגן שלנו גם במתחם אמריקן סיטי המתחדש שבבעלותנו ברחובות".
MEEX הינה הזרוע הנדל"נית של ענקית הקמעונאות קבוצת חצי חינם. ל- MEEX מאות אלפי מ"ר של נכסי נדל"ן ברחבי הארץ, מרכזי מסחר רבים, קניונים, פרויקטים למגורים, מגדלי משרדים ומרכזים לוגיסטיים. בנוסף, לקבוצה עתודות קרקע רבות ברחבי הארץ, הנמצאות בשלבי פיתוח והשבחה שונים.
החברה, ממקדת את עיקר פעילותה בתחום הנדל"ן המניב, הכוללת השכרת נכסים מניבים, פיתוח והשבחה של נכסים קיימים וכן איתור, ייזום והקמת פרויקטים. בנוסף, לחברה פעילות בתחום הבנייה למגורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה