נדל"ן ותשתיות

כמה מיליונים השקיעה חברת סטארט אפ בשכירות בהר חוצבים?

הסטארט-אפ Ception שוכר משרדים במגדל RAD Tower בהר חוצבים בעסקה ארוכת טווח ל-5 שנים. ומי חברת ההתחדשות העירונית ששוכרת גם היא משרדים במגדל?
מערכת ice | 
אלעד פוקס (צילום עדי זלק וינר)
הסטארט-אפ Ception שוכר משרדים בקומה ה-9 במגדל היוקרתי RAD Tower שבהר חוצבים. Ception, העוסקת בפיתוח של מיכון בטיחותי לכלי עבודה כבדים, שכרה מרד בינת 381 מ"ר לתקופה בת חמש שנים בעסקה בשווי של 3 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת אינדקס נדל"ן, המשווקת בבלעדיות את שטחי הנדל"ן של קבוצת בינת.
גם חברת ההתחדשות העירונית, מידר יזמות, חתמה על הסכם שכירות ל-5 שנים בשטח של 140 מ"ר בעסקה בהיקף של מיליון שקל. משרדיה של "מידר יזמות" ייפתחו בקומה 9. עם פתיחתו של המגדל, הוחלט כי קומה 9 תפוצל לטובת משרדים בשטחים של בין 100 – 400 מ"ר בהתאם לביקושים באזור. קומה זו התמלאה, ולאור ההצלחה החליטו בינת ואינדקס להציע גם את קומה 10 במתכונת דומה.
RAD Tower הינו מגדל חדש באזור התעסוקה הר חוצבים בירושלים. המגדל, ברמת גימור טריפל A. המגדל נפתח בחודש מרץ האחרון ובו כ-52 אלף מ"ר כולל 15 קומות מעל הקרקע ו-10 קומות תת קרקעיות. השוכר העיקרי במגדל היא חברת סינמדיה טכנולוגיות בע"מ שמשרדיה במגדל מתפרסים על פני שש קומות ובשטח כולל של כ- 10,000 מ"ר. מתחת לפני הקרקע של RAD Tower ממוקמת חוות השרתים הגדולה ביותר במזרח התיכון בהיקף של 14 אלף מ"ר.
 
זהו הבניין הרביעי שהקימה רד בינת בהר החוצבים בעלות של כ-250 מיליון שקל. בסך הכל מחזיקה החברה בלמעלה מ-100 אלף מ"ר משרדים בפארק ההיי-טק, שמכיל ברובו תעשיות היי-טק וביוטכנולוגיה. בין החברות הפועלות בפארק נמצאות אינטל, מדינול, בריינסווי ו-Mobileye ומועסקים בו למעלה מ-10 אלף עובדים.
אינדקס נדל"ן, שהובילה את העסקאות, משווקת  בבלעדיות את שטחי הנדל"ן של קבוצת בינת בירושלים. מנכ"ל אינדקס נדל"ן, אלעד פוקס, ציין כי "ירושלים חוזרת לרמת הביקושים טרום הקורונה וקיים בה ביקוש גובר לבנייני משרדים חדישים ואיכותיים כמו בתל אביב ואזור המרכז. הביקוש למשרדים בשטחים של עד 500 מ"ר ברמת גמר  הינו גבוה ואנו רואים חברות רבות בעיר ובאזור שמבקשות  ומוכנות להשקיע ולשלם יותר על מנת לקבל משרדים משודרגים".
רונן אילון, מנכ"ל רד בינת נכסים: "פארק ההייטק בהר החוצבים מושך את החברות הגדולות באזור מתחום הייטק ותחומים משיקים. בירושלים קיים מחסור בשטחי משרדים מודרניים ברמת גימור גבוהה והפארק בהר החוצבים עונה על הצורך הגובר במשרדים. הוא ממוקם בצפון ירושלים קרוב לעורקי התחבורה הראשיים של העיר ומאפשר לחברות לגייס עובדים הגרים ברדיוס רחב מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה