נדל"ן ותשתיות

הוארך המועד להגרלות תוכנית 'דירה בהנחה', וזו הסיבה

לאור היענות חסרת תקדים של הציבור להגרלה הראשונה של דירה בהנחה: שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, החליט להאריך את המועד האחרון להרשמה להגרלות תכנית 'דירה בהנחה' עד ה-10 באפריל בחצות
מערכת ice |  3
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pixabay)
טירוף ההרשמות להגרלה של תוכנית 'דירה בהנחה' עשה את שלו, ושר והבינוי והשיכון, זאב אלקין, הודיע כי החליט להאריך את המועד האחרון להרשמה עד ליום א', ה-10 באפריל, בחצות.
מיום ההכרזה על הגרלת ה-10,000 יח"ד הוגשו 57,500 בקשות להנפקת תעודות זכאות ואושרו מעל 44,000 זכאויות מדובר על היענות חסרת תקדים בפרק זמן קצר מאוד. נכון להיום, נרשמו למעלה מ-100,000 משקי בית להגרלות. המספר הגדול ביותר אי פעם. לאור האמור ולפנים משורת הדין, החליט כאמור השר אלקין להאריך את ההרשמה להגרלה.
 
על אף שהמשרד מחויב לבצע את בדיקת הזכאות להשתתפות בהגרלה רק למי שהגיש בקשה לזכאות עד ליום 20.3.22, הוחלט, לפנים משורת הדין, לעשות את מירב המאמצים ולטפל בבקשות לזכאות שהתקבלו בחברות עד ליום 29.3.22. זאת, במטרה  לאפשר למי שהגיש בקשה ויימצא זכאי לממש את זכאותו להשתתף בהגרלה זו.
החל מהיום (רביעי) לא ניתן יהיה להגיש בקשות חדשות להכרה בזכאות לתוכנית דירה בהנחה וזאת עד ליום 11.4.22. יש לציין כי הגרלה זו היא הראשונה בסדרת הגרלות של 30,000 דירות שיוגרלו במסגרת דירה בהנחה. זכאים שלא יזכו בהגרלה זו וזכאים חדשים, יוכלו להירשם להגרלות הבאות.
 
בהגרלה  הראשונה מעל 10,000 יחידות דיור, ב-150 פרויקטים הפזורים ב-31 יישובים ברחבי הארץ, ביניהם: ירושלים, ראשון לציון, באר יעקב, אשדוד, אור יהודה, אילת, נתיבות, בית שאן ועוד. כ-50% מיחידות הדיור המוגרלות נמצאות באזורי הביקוש: ירושלים, ראשון לציון, אשדוד, בני ברק, חיפה ועוד. ניתן להירשם לכמה הגרלות יחד, כאשר ישנה הגבלה לשלושה יישובים בלבד וניתן להירשם לכל הפרויקטים באותם היישובים ללא הגבלה.
סדר ההגרלות יתבצע לפי גודל היישוב, כך שההגרלה הראשונה תתבצע בעיר בה מספר התושבים הרב יותר ועד לעיר עם מספר התושבים הנמוך ביותר. ניתן לראות את סדר היישובים שיוגרלו בדף ההגרלה. תוצאות ההגרלה יימסרו לזוכים עד סוף חודש מאי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עבודה בעניים
    ישראל 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורמים לעליית מחירי הדיור ולאחר מיכן יוצאים בהנחה כאילו שהם צדיקים אבל לעולים מאוקראינה כמו לעולים מרוסיה יתנו דירות בחצי חינם והילדים שלנו שגדלו ושרתו בצבא ישלמו רוב חייהם על דירה כן ככה זה במשך דורות מאז שאני זוכר את עצמי מחפש דירה הגלגל חוזר על עצמו . לדעתי יש יד מכוונת .רמז שר האוצר ליברמן שר השיכון אליקין. יש מחנה משותף שנהם מקזבלנקה.ימח שימכם מושחטים
    סגור
  • 2.
    עֶזרָה
    סבטלנה 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גר בדירה של אמאדר. הכל שבור על הראש, אבנים זולגות פנימה, החלון במטבח לא נפתח כבר 10 שנים, וזאת למרות שאני נכה ואני מבקש תיקון כבר 7 שנים, ואומרים לי שיש אין כסף לתיקון הדירה lanamaman@gmail.com
    סגור
  • 1.
    דירה בהנחה
    זכאית 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה לא מספיק שהודיעו לפחות שבועיים מראש על ההגרלה, לא מספיק שיש כבר למעלה מ-100,000 זכאים שנרשמו והסיכויים לזכות הם כמעט אפסיים, אז גם מאריכים את תאריכי הרישום להגרלות. זוגות צעירים פשוט לא יכולים לרכוש דירה בשוק הרגיל עם כל העליות של המחירים והמדדים למיניהם אז עכשיו גם בדירה בהנחה לא יהיה אפשרי. פשוט אכזבה אחת גדולה מהממשלה ומהחלטות של הממשלה והמשרדים למיניהם!!!!!
    סגור