נדל"ן ותשתיות

ברגע האחרון: זו העיר הכי משתלמת בהגרלה לדירה בהנחה

שיא היסטורי של נרשמים להגרלה של משרד השיכון לדירה בהנחה, ורגע לפני סוף ההרשמה ביום ראשון הקרוב: איפה ההגרלה המשתלמת ביותר, ומה השילוב הפופולארי ביותר אליו נרשמו?
מערכת ice | 
דיור (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
יומיים בלבד לפני שנגמרת ההגרלה של "דירה בהנחה", במשרד השיכון חושפים את הקומבינציות הפופולאריות ביותר, וגם: האם אפשר לבדוק איפה ההגרלה המשתלמת ביותר?
הגרלת הענק - ההגרלה עם המסה הגדולה ביותר של דירות בהנחה המוגרלות, מעל 10 אלף יחידות דיור, נדחתה מסוף החודש עד ליום ראשון וזאת לאחר תקלות טכניות רבות שנגרמו עם מספר שיא של נרשמים. על רקע העלייה במחירי הדיור - הזכאים הסתערו על ההגרלות ברחבי הארץ.
 
על פי דיווח של "תכנית חיסכון" הערב, ראשון לציון מככבת בקומבינציות המבוקשות ביותר, כאשר על פי משרד השיכון, הקומבינציה הפופולארית ביותר (כל זכאי יכול להירשם לשלוש אפשרויות) היא: ראשון לציון, באר יעקב ואור יהודה. הבאה בתור: ראשון לציון יחד עם באר יעקב ותל אביב. במקום השלישי: העיר באר שבע לבדה בה כמה מאות יחידות דיור המוגרלות - דבר המעלה את סיכויי הזכייה. 
השילוב הפופולארי הרביעי לפי נתוני משרד השיכון: ראשון לציון יחד עם באר יעקב ואשדוד, ולאחר מכן תל אביב לבדה שלמרות המספר הנמוך של יחידות הדיור - עדיין הזכאים חולמים לקבל דירה בהנחה בעיר.
 
ואיפה ההגרלה המשתלמת ביותר? בתכנית חיסכון בדקו עם אתר מדלן: מה צפויה להיות ההגרלה המשתלמת ביותר לאחר תשלומי מדד של כ-5% בשנה והוספת המע"מ על הדירה. 
ראשון לציון מככבת גם בטופ של ההטבות, אבל דווקא העיר בני ברק היא ההגרלה המשתלמת ביותר עם הטבה של לא פחות מ-783,920 שקל, ואחריה באר יעקב עם הטבה של 703,740 שקל. ראשון לציון השלישי עם הטבה של 587,410 שקל, ואור עקיבא עם הטבה של 513,040 שקל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה