נדל"ן ותשתיות

העיר הפקוקה ביותר בישראל? מאבק התושבים מול ראש העירייה

תושבי שכונות מזרח כפר סבא יפגינו מול ישיבת מועצת העיר כנגד התוכנית שצפויה להוסיף 10,000 יחידות דיור ו-8,000 כלי רכב לעיר ויקראו לראש העיר רפי סער להתנגד לה
מערכת ice | 
רפי סער כפר סבא (צילום עיריית כפר סבא)
המאבק יוצא לשטח: היום (רביעי) בשעה 17:30 יצאו תושבי שכונות מזרח כפר סבא להפגין כנגד תכנית "תמ"ל 1088" המתוכננת להיבנות בצמוד לשכונות מזרח העיר. ההפגנה תתקיים מול המנהל קהילתי בית אברהם הסמוך לבית ספר רמז במזרח כפר סבא, שם תתקיים ישיבת מועצת העיר בהשתתפותו של ראש העיר רפי סער.
במטה המאבק מזהירים כי מימוש התוכנית, שתוסיף לאזור 10,000 תושבים ואלפי כלי רכב, יוביל לכאוס תחבורתי עצום ויהפוך את העיר כפר סבא לעיר הפקוקה ביותר בישראל. במטה המאבק מסבירים, כי התוכנית כוללת אלפי יחידות דיור שנמצאות במרחק רב מצירי תנועה מרכזיים, מה שיחייב את התושבים שאמורים להתגורר במקום, לנסוע בתוך שכונות כפר סבא ובכך לפקוק את העיר.
 
עוד מציינים במטה המאבק, כי מיקום התוכנית לא רק שמרוחק מצירי תנועה מרכזיים, אלא התוכנית אף מתוכננת הרחק מנקודות תחבורה ציבורית, דבר שיחייב את התושבים להשתמש ברכב פרטי ובכך להגדיל את הכאוס התחבורתי הצפוי בכפר סבא.
במטה המאבק מדגישים כי עדיין ניתן למנוע את האסון התחבורתי המתוכנן לכפר סבא, זאת אם ראש העיר רפי סער יציג התנגדות נחרצת לתוכנית וידרוש לעצור אותה.
 
ממטה המאבק נמסר: "ראש העיר סער חייב לעצור עכשיו את האסון התחבורתי שעומד לפגוע בכל תושבי כפר סבא. תושבי העיר חייבים להבין כי מימוש תוכנית "תמ"ל 1088" יהפוך את כפר סבא לפקק תנועה אחד גדול, ויסתום הלכה למעשה את העיר. אנחנו קוראים לראש העיר סער להתעשת, ובמקום לפעול כנגד התושבים, לפעול כנגד התוכנית ולעצור אותה ובמקומה לקדם הליכי התחדשות עירונית דחופים שממתינים שנים רבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה