נדל"ן ותשתיות

פרויקט הדגל ברמלה מתפוצץ: זו החברה שתבנה מאות יח"ד

מנהלת ההתחדשות העירונית ברמלה הודיעה שנציגות התושבים בחרה בחברת קונטמפו נדל"ן מבית חיזוק ובינוי לקידום תכנית פינוי בינוי בהיקף של כ-550 יח"ד ו-9,000 מ"ר מסחר ותעסוקה ב-6 מגדלים בסמוך למגדל המים, מסמלי העיר. בעלי החברה, שחר רז: "כבן העיר, זו סגירת מעגל בעבורי. הפרויקט, בהשקעה של כ-800 מיליון שקל, מסמל את החשיבות שאנו מייחסים לאזור"
מערכת ice |  3
מנכ"ל קונטמפו עדי נחום, רה"ע רמלה מיכאל וידל, בעלים קוטמפו שחר רז (צילום איציק בירן)
באירוע חגיגי בהשתתפות ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, הציגה המנהלת להתחדשות עירונית תוכנית נרחבת לפינוי ובינוי בסמוך למגדל המים המפורסם בעיר בשכונת נווה יהונתן. חברת קונטמפו נדל"ן שנבחרה בידי הדיירים לקדם את הפרויקט תקים 4 מגדלים בני 19 קומות כ"א הכוללים עירוב שימושים של מסחר ותעסוקה בשלוש הקומות התחתונות ולצידם שני מגדלים נוספים בני 20 קומות, שיכללו בסך הכל כ550- יח"ד. יש לציין כי קונטמפו נבחרה בשעה טובה על ידי הדיירים לאחר שני ניסיונות שלא צלחו לאתר חברה מתאימה לפרויקט.
במסגרת התכנית ייהרסו 3 בנייני רכבת ו19- צמודי קרקע ישנים שכוללים בסה"כ 99 יח"ד המשתרעים על שטח של 11 דונם. שטחי המגורים בפרויקט יוכפלו פי עשרה, מ5,040- מ"ר לכ50,000- מ"ר, ויתווספו להם שטחי מסחר ותעסוקה בהשקעה של יותר מ800- מיליון שקל. המתחם צפוי ליהנות משירות תחבורה ציבורית ברמה גבוהה: תחנת רכבת קלה ברחוב יהודה שטיין בסמוך מאוד לפרויקט ותחנת מטרו עתידית במרחק של כחמש דקות הליכה משם.
 
ראש העיר רמלה, מיכאל וידל: "מדובר באחד מכמה פרויקטים גדולים בתחום ההתחדשות העירונית ברמלה, שמעוררת עניין בזכות מיקומה האסטרטגי במרכז ותנופת הפיתוח שלה. המינהלת להתחדשות עירונית מבטיחה את התמורה לתושבים ומסייעת לנו לחדש את האזורים הוותיקים ביעילות. זה יתרון גדול שהיזם הנבחר הוא בן העיר, רמלאי תמיד נשאר רמלאי, יהיה לו יותר חשק לעשות טוב לעיר שלנו וזה הדדי."
הפרויקט בתכנון "מנו אדריכלים" נמצא בסמוך לפארק מגדל המים נושא את 62 דגלי המדינות מהן הגיעו תושבי העיר. במסגרת הפרויקט במתחם הרחובות יהודה שטיין ולוי אשכול במרכז העיר, קונטמפו נדל"ן תחדש גם את הפארק לרווחת התושבים. המהלך מנוהל ע"י המינהלת העירונית להתחדשות עירונית ולכן הזמן לקבלת היתר הבניה ולביצוע הפרויקט צפוי להתקצר משמעותית.
 
קונטמפו נדל"ן נמנית על קבוצת חיזוק ובינוי שהקים היזם שחר רז, מהוותיקות בתחום ההתחדשות העירונית שנמצאת בצמרת דירוגי BDI ו.D&B- לקבוצה עשרות פרויקטים במיליארדי שקלים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הוד השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא ובת ים.
הבעלים, שחר רז, נולד ברמלה בשנת 1971 וגדל בבית סבתו, תוך חיבור לחבריו ולשכניו שנמנו על האוכלוסייה המגוונת של העיר. בעשר אצבעותיו רז סלל את דרכו, ומשנת 2004 הוא עוסק בתחום הנדל"ן בישראל וברחבי העולם. לצד ההצלחה העסקית, מקפיד שחר לממש את חזונו החברתי שבא לידי ביטוי בפעילות החברה ובפעולות נוספות למען הקהילה.
בעלי חברת קונטמפו נדל"ן, שחר רז: "אני מודה לתושבים, למנהלת ולראש העיר על האמון ונרגש לחדש את האזור הוותיק והמרכזי ברמלה. כבן העיר שבונה בערים רבות, זו סגירת מעגל עבורי והפרויקט, בהשקעה של כ800- מיליון שקל, מסמל את החשיבות שאנו מייחסים לאזור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל על הכסף - אסור להשקיע (ל"ת)
    ש.ש 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יש לנו משלנו
    אסף אשר 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יזמים כמו רז מבני ובוני העיר,הם ברכה לעיר. אין ספק שרה''ע מר וידל מוליך את ההתחדשות בקו וכיוון נכון ומועיל.לי אישית וזו דעתי כמובן,חבל שיש תושבים שאינם רואים נכונה את פועלו. אבל,כמו שאמרו חכמים- הבונים קובעים עובדות והקשקשנים חיים באגדות. ברכות להצלחה ושכשוג.
    סגור
  • אם ראש העיר היה משקיע
    תושב רמלה 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהתחדשות כמו שהוא משקיע במינויי מקורבים למשרות אמון, ולצ'פר את כל החברים שלו. המצב היה טוב בהרבה
    סגור