נדל"ן ותשתיות

רעידות חריגות: עשרות דיירים פונו מבניין בירושלים

בשעות הערב המאוחרות התקבלו דיווחים במרכז כבאות והצלה בירושלים על רעידות בבניין מגורים בשכונת גילה. תושבי הבניין התבקשו להתפנות וצוות מבנים מסוכנים של העירייה הוזעק למקום
מערכת ice |  2
סגירת רחוב אילוסטרציה (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
דרמה לילית בשכונת גילה בירושלים, לאחר שעשרות דיירים ברחוב האפרסמון בשכונה פונו מביתם על ידי צוות כיבוי והצלה לצורך בדיקת הנסיבות מחשש לאסון אפשרי לתושבי הבניין והאפשרות לקריסתו.
על פי הדיווחים, לקראת השעה 21:00 בערב, החלו להתקבל דיווחים במרכז השליטה המחוזי של כבאות והצלה בירושלים, על רעידות חריגות בבניין מגורים ברחוב האפרסמון שבגילה ירושלים. לאור הדיווחים כלל הדיירים התבקשו לפנות במיידי את הבניין. 
 
אל צוות כיבוי והצלה הצטרפו גם צוות מבנים מסוכנים של העירייה וקרוב לחצות הורשו הדיירים לחזור לבניין המגורים וזאת לאחר בדיקה שהעלתה כי הרעידות הגיעו ככל הנראה כתוצאה מעבודות חפירת חניון המתבצעות בסמוך לבניין, וכי הרעידות אינן קשורות לסכנה אפשרית לקריסת הבניין.
מכבאות והצלה ירושלים נמסר לאחר המקרה כי "מעט אחרי השעה 21:00 נתקבלו מספר דיווחים במרכז השליטה המחוזי של כבאות והצלה ירושלים על רעידות בבניין מגורים ברחוב האפרסמון בשכונת גילה. הדיירים הונחו להתפנות מהבניין. צוות כבאות והצלה שהגיע למקום ביצע סריקה בכל קומות הבניין ולא איתר דבר חריג. ככל הנראה מדובר ברעידות כתוצאה מעבודת חפירת חניון שמתבצעת בסמוך לבניין. צוות מבנים מסוכנים של עיריית ירושלים בדרכו למקום".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כיף בפנטאוס
    אחד שיודע 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאמר לשכן המתלונן שבפעם הבאה יוציא את הסוללות והרטט יפסיק
    סגור
  • 1.
    למה ככה חזק
    אלירן סבאג 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השכן עישן חומר חזק מדי בפעם הבאה להוסיף פארש
    סגור