נדל"ן ותשתיות

בטיחות בעבודה: כך תלמדו לשמור על חייכם באתרי בנייה

סדנת בטיחות מצילת חיים של מכללת שבירו בנושא בטיחות בעבודה התקיימה במסגרת יום הבטיחות הלאומי באתרי בנייה שצוין ברחבי הארץ. בסדנה השתתפו עובדי חברת "אביסרור משה ובניו" בשיתוף ארגון הקבלנים בנגב
מערכת ice |  1
יום הבטיחות הלאומי באתרי בנייה במכללת שבירו בשיתוף ארגון הקבלנים בנגב ועובדי חברת אביסרור משה ובני (צילום בנג'ו תקשורת ויחצ)
סדנת בטיחות מצילת חיים של "מכללת שבירו" – המכללה למקצועות הניהול והתעשייה בבאר שבע, התקיימה בסוף השבוע החולף בשיתוף ארגון הקבלנים בנגב, כאשר אל הסדנה הגיעו עובדי ענף הבנייה של חברת "אביסרור משה ובניו". הסדנה התקיימה במסגרת יום הבטיחות הלאומי באתרי בנייה שצוין ברחבי הארץ.
הסדנה הועברה על ידי מדריך מכללת שבירו – אפי נתן, וכללה סדרת שיעורים ותרגולים בנושא בטיחות באתרי בנייה, תוך מתן דגש על תהליכי למידה מקצועית ואישית בנושא זה. בסדנה חולקו המשתתפים לזוגות והתנסו בתרגולים בעצמם. הסדנה החלה בשיעור בכיתה על אופן לבישת רתמת בטיחות וחבישת קסדה ובהמשך כללה התנסות ותרגול בשטח במתקנים גבוהים, סולמות, מדרגות, פיגומים, סככות, מעקות בטיחות עבודה בגובה רב, עבודה זוגית, עבודת צוות ועוד.
 
רויטל שבירו, מנכ"לית מכללת שבירו, מספרת על הסדנה וחשיבותה: "הדרכה היא מסר. מסר חד משמעי שהמנהל אומר לעובדים שלו: אני רוצה שתעבדו בצורה בטיחותית ולכן אני מקדיש את הזמן ונותן את המקום, האווירה ומדריך מתאים בכדי שתלמדו את דרך העבודה הנכונה והבטוחה ביותר וכך תשמרו על עצמכם. בהמשך אותו מנהל בא לעובד בשטח ודורש ממנו לעבוד על פי מה שהוא למד. הדרכת בטיחות מעשית אצלנו עונה על כל הפרמטרים הנ"ל. אצלנו לומדים, טועים ומתנסים ובסופו של דבר יוצאים לשטח עם כל הכלים המתאימים לעבודה בטיחותית נכונה ומצילת חיים באתר הבנייה".
צביקה ליבנה, מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב מוסיף ואומר: "נושא הבטיחות הוא נושא שאותו צריך לשים בראש בכל רגע שנמצאים באתר הבנייה. סדנת הבטיחות היא לא בשביל לסמן וי ולהמשיך הלאה. מטרת הסדנה הזו היא להבין שעל כל עובד מוטלת אחריות עצמית של 100 אחוז. אפשר לעשות המון השתלמויות ולשמוע אינספור הסברים. בסופו של דבר אם העובד בשטח לא שומר על עצמו ועל חבריו – אתר הבנייה הופך למלכודת, כשכל דקה וכל שנייה יכולה להיווצר מלכודת חדשה. הסדנה נועדה בשביל לחדור לעומק ההבנה של כל עובד: לסיים את יום העבודה, את המוטל עלינו ולחזור אל המשפחה בשלום ולהגיע אל היום הבא".
 
מכללת שבירו הנה מכללה ללימודי מקצועות הניהול והתעשייה. המכללה מציעה מעל 150 קורסי הכשרה והדרכה שונים המתאימים לצורכי תעשייה לדרגי הניהול ולדרגי הביצוע. המכללה מלווה את החברות והמפעלים בייעוץ, בהדרכה ובהטמעת תהליכים בהתאם לחוקי העבודה והבטיחות תוך הקפדה על ערכי האיכות והמצוינות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדרכת בטיחות
    ליאור בטיחות 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוזמה חשובה. הדרכת בטיחות בכלל ובאתרי בנייה בפרט פשוט מצילה חיים!
    סגור