נדל"ן ותשתיות

50 שנה אחרי: משפחה ישראלית גילתה שהיא שווה מיליונים

בני משפחה התעוררו בוקר אחד וגילו שהם בעלי נכסים בשווי מיליוני שקלים, שאפילו לא ידעו על קיומם. הסיבה: הסב החזיק ב-20% ממבנה בפתח תקווה שנותר נטוש ושווה מיליונים
מערכת ice |  1
כסף ישראלי (צילום Istock)
הסיפור הבא הוא מסוג הסיפורים ששומעים רק באגדות. בני משפחה התעוררו בוקר אחד וגילו שהם בעלי נכסים בשווי מיליוני שקלים, שאפילו לא ידעו על קיומם. הסיפור המדהים הזה החל לפני 50 שנה, כאשר סב המשפחה היה בעלים של שני מגרשים צמודים בפתח תקווה.
מגרש אחד הוא מכר לעיריית פתח תקווה, שהקימה עליו מגרש חנייה, ואת המגרש השני מסר לחברת ‘רסקו’ בעסקת קומבינציה נדל”נית. החברה בנתה עליו את 'בית החזית, ובתמורה קיבל הסב 20% מהנכסים בבניין. לפני כשנתיים ניסתה אחת מיורשיו של הסב את מזלה ופנתה לעו”ד שושן, בבקשה שיבדוק עבורה האם נותרו לסב המנוח, שהיה ידוע בחייו כבעל נכסים רבים לפני שתמוטט כלכלית, הותיר אחריו רכוש וקרקעות אבודים.
 
רק לאחרונה, לאחר עבודת חקירה מאומצת, בדיקות משפטיות, חקירות פרונטליות, עזרים מתקדמים ועוד, הצליח עו”ד שושן לאתר נכסים הרשומים על שם הסב. בין הנכסים שאותרו: חניות, משרד, מרתף וקומת ביניים ב’בית החזית’, כולם נטושים בבניין מאוכלס. 
 
דברי עו”ד שושן, בפשיטת הרגל של הסב מומשו כל הנכסים שנרשמו על שמו, אך אחת מהחברות שברשותו אמנם הוכרזה כחדלת פירעון, אך לא פורקה לעולם. בחלוף השנים נמחקה החברה מהרישומים, ואיש לא ידע על קיומה. כך נוצר מצב שמספר נכסים שנותרו ברשות החברה עמדו ריקים ונטושים במשך עשרות שנים. עתה נמצאים היורשים בעיצומו של תהליך לרישום הנכסים על שמם, כאשר בסיומו יחליטו האם לנהל אותם או למכור אותם. שוויים של הנכסים נאמד ב-במיליוני שקלים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפרגנים
    דוד 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהנו!
    סגור