נדל"ן ותשתיות

אוזי ושרון אוסבורן מוכרים את האחוזה בעבור סכום מפוצץ

אוזי ושרון אוסבורן מוכרים את האחוזה שלהם בלוס אנג'לס תמורת 18 מיליון דולר, זאת אחרי שרכשו אותה ב-2012 תמורת 12 מיליון דולר בלבד
מערכת ice | 
אוזי אוסבורן (צילום אינסטגרם)
אוזי ושרון אוסבורן מוכרים את האחוזה שלהם בלוס אנג'לס תמורת 18 מיליון דולר. סולן להקת "בלאק שבת" לשעבר ואשתו העמידו השבוע את ביתם לאחר שבע שנות בעלות למכירה. הם רכשו את הנכס ב-2012 תמורת 12 מיליון דולר בלבד.
הבית בסגנון ים תיכוני מתוארך לשנת 1929, ותוכנן על ידי האדריכל א.ק. קלוג, שאחראי על מספר בתים בשכונה של הזוג הנוצץ. "בתים היסטוריים יפים הם מצטרך כל כך נדיר בלוס אנג'לס", אמרו סוכני הנדל"ן ג'ונה ווילסון וג'ושוע גריר. "זוהי שכונה נפלאה עם היסטוריה עשירה. נכס זה תוחזק ושוחזר עד כדי שלמות", הוסיפו.
 
"האחוזה של המשפחה מושכת במיוחד מכיוון שכל הפינוקים המודרניים נוספו - מטבח משפחתי גדול וחדרי רחצה מודרניים גדולים. לשרון יש סטייל מדהים. היא לא מתפשרת...יש רכות וחמימות לבית, יחד עם מגע של זוהר מוגזם. היא העלתה ושיפרה את הבית ההיסטורי. לא הרבה אנשים יכולים לעשות את זה", סיפרו ווילסון וגריר. 
בני הזוג אוסבורן חוזרים לבריטניה כדי להימנע ממסים בקליפורניה, כך סיפר אוזי אוסבורן ל"מירור" הבריטי. "אני לוקח איתי את אולפן ההקלטות שלי לאנגליה, אני אמשיך לעשות שם מוזיקה ואקח את הלהקה שלי איתי", אמר אוסבורן והודה שהוא יהיה "עצוב" לעזוב את לוס אנג'לס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה