נדל"ן ותשתיות

הבית של דונלד טראמפ למכירה: ההנחה המטורפת על האחוזה נחשפת

האחוזה של נשיא ארצות הברית לשעבר בקונטיקט, חוזרת לשוק והפעם במחיר נמוך במיוחד עם הנחה משמעותית מ-54 מיליון שקל לפחות מ-30 מיליון דולר בלבד
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
אחוזת הענק בקונטיקט שהייתה פעם בבעלות נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ וגרושתו המנוחה איוונה, חזרה שוב לשוק הדירות ולשם שינוי, בהרבה פחות מהמחיר המבוקש שלה ב-2014.
אז, האחוזה ששטחה כ-6 דונם על קו המים בגריניץ', יכולה הייתה להיות שלכם לפני 8 שנים עבור סכום של 54 מיליון דולר, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל. לאחר שקפץ לשוק ומחוצה לו במשך יותר מעשר שנים, הוא עומד כעת למכירה תמורת 29.9 מיליון דולר בלבד.
הזוג טראמפ החזיק בנכס בשנות ה-80, ואיוונה, שמתה ביולי בגיל 73 לאחר שנפלה במדרגות בביתה במנהטן, שמרה עליו לאחר גירושיהם ב-1992. הבעלים הנוכחיים של הנכס, איש הכספים רוברט שטיינברג ורעייתו, סוזן שטיינברג, רכשו אותו ב-1998 תמורת 15 מיליון דולר.
לאחר רכישתם, בני הזוג השקיעו כשנתיים בשיפוץ המבנה - הסרת נגיעות מוזהבות והדבקה בשטח נוסף של 5,000 רגל מרובע, שכיום יש בה בריכה מקורה ושתי דירות לאורחים. בחוץ, בני הזוג שטיינברג הכניסו מגרש טניס ואפילו בנו מחדש את חומת הים ותיקנו את הבריכה החיצונית.
 
המשפחה רשמה לראשונה את האחוזה ב-2009 תמורת 50 מיליון דולר, ציין העיתון. לאחר שיא המחיר המבוקש של 54 מיליון דולר, הוא חזר לשוק לאחרונה עם תג מחיר של 32 מיליון דולר. בני הזוג מבלים כעת את רוב זמנם בדלריי ביץ', פלורידה, שם בנו בית. "היה לי קונה סיני אחד שהתעניין ברצינות, אבל יועץ הפנג שואי שלו אמר לו שזה לא בסדר", אמר שטיינברג.
לרוב ג'ונסון מבראון האריס סטיבנס יש את הרישום. הוא אמר ל-Journal שקונה בעל כיס עמוק יכול לשמור את הנכס כפי שהוא - או, מכיוון שהוא מתפרש על פני מגרשים מרובים, לפתח אותו מחדש לבתים על קו המים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה