משפט

דיווח בארצות הברית: טראמפ מגיש תביעה נגד ה-FBI

בתקשורת בארצות הברית מדווחים כי הנשיא לשעבר הגיש תביעה בפני בית המשפט בפלורידה בטענה שהחיפושים שנעשו בביתו אינם עולים בקנה אחד עם סבירות משפטית שתצדיק חדירה לביתו, כמו כן טראמפ טוען כי נלקחו חומרים שחרגו מצו החיפוש
מערכת ice |  1
דונלד טראמפ (צילום Fox News /youtube)
נשיא ארצות הברית הקודם דונלד טראמפ, הודיע כי הגיש תביעה נגד ה- FBI  בבית משפט הפדרלי בווסט פאלם ביץ', פלורידה, כך פורסם הבוקר (שלישי) בתקשורת האמריקאית. בנוסף לכך טראמפ דרש ממשרד המשפטים האמריקני לספק לו קבלה מפורטת יותר על הרכוש שהוחרם מביתו על ידי ה-FBI תפס במהלך החיפוש ב-8 באוגוסט.  כמו כן דרש להחזיר כל פריט מחוץ לתחום צו החיפוש.
 
"לא ניתן לאפשר לפוליטיקה להשפיע על ניהול המשפט", נכתב בתיק. "אכיפת החוק היא מגן שמגן על האמריקאים. אי אפשר להשתמש בו כנשק למטרות פוליטיות".
 
יש לציין כי בקשתו של טראמפ הוטלה בפני השופטת המחוזית של ארה"ב איילין מ. קאנון, אותה מינה טראמפ בעצמו לכס המשפט. דובר משרד המשפטים אמר שהתובעים יגישו את תגובתם לבית המשפט בקרוב. ברוס ריינהארט, השופט שאישר את צו החיפוש, שוקל אם לדרוש ממשרד המשפטים לשחרר תצהיר המפרט את הראיות לחיפוש שיוכיחו כי הייתה סיבה סבירה לחיפוש בביתו של טראמפ. בצו בית משפט שהוגש מוקדם יותר ביום שני, אמר ריינהארט שהוא מסכים שחששותיו של טראמפ לגיטימיים, אך אמר שהוא רוצה לבחון האם יש "חלופה פחות מכבידה לסגירת המסמך כולו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בדיוק כמו בארץ
    יאיר נ. 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמריקה טראמפ מינה את מנהל הfbi ועכשיו מתלונן עליו. בארץ ביבי מינה את אלשייך ומנדלבליט וגם מפרסם עכשיו רק פולסא דנורא עליו
    סגור