נדל"ן ותשתיות

אילנה אביטל מחדשת להיט: קמפיין מודעות צרכנית בנדל''ן למגורים

שבה לים: הזמרת תשתתף עם להיטה הגדול בקמפיין חדש של madlan שמטרתו לעורר מודעות צרכנית לחשיבות המידע בעסקאות נדל''ן למגורים. במרכז הקמפיין משפחה שמצטערת שלא בדקה היטב את הנכס וסביבתו טרם החתימה על החוזה. בקמפיין הושקעו כ-4 מיליון שקלים
מערכת ice | 
אילנה אביטל בקמפיין madlan (צילום מיכה לובטון)
רכישת דירה היא ההחלטה הכי חשובה בחייהם של רב הישראלים, ועדיין  1 מכל 4 רוכשי דירות בישראל מצטער על הדירה שרכש. בית זה לא משהו שקונים ברגע, ולפני שקונים דירה כדאי לבדוק לא רק את הדירה עצמה, אלא גם את הסביבה בה הנכס נמצא: איזו תמ"א מתוכננת בסביבה? אילו בתי ספר יש באזור? איזו בנייה חדשה מתוכננת בשכונה? או האם המחיר המבוקש גבוה/נמוך יחסית לעסקאות שנעשו באזור?
הקמפיין החדש של  אתר madlan, לוח הדירות שמספק מידע מקיף גם על הדירה עצמה וגם על הסביבה, מנסה להציף את חשיבותו של מידע מקיף בכל עסקאות הנדל''ן. madlan עולה עם קמפיין זה למהלך טלוויזיה נרחב, על מנת להגיע לכמה שיותר משפחות שנמצאות בתהליך של רכישת דירה ואיסוף המידע הכרוך בתהליך. בקמפיין ניתן למצוא טייק אוף אקטואלי לשיר "שובי לים" בהשתתפות אילנה אביטל, אשר מחדשת את הלהיט 43 שנים לאחר הקלטת השיר המקורי, זוכת "כוכב נולד" דיאנה גולבי, אושיות הטיק טוק לאה באום, השחקן יוסי ירום אשר השתתף בציפורלה, ועו"ד רז עטיה, העו"ד מהטיקטוק. מאחורי הכוריאוגרפיה לקמפיין עומד קלוד דדיה, ששימש בתור שופט בתוכנית הריקודים "רוקדים עם כוכבים" במשך 5 עונות. 
 
במרכז הקמפיין עומד סיפורה של משפחה שקנתה בית ומתאכזבת בדיעבד שלא בדקה היטב את הסביבה לפני שחתמה על החוזה. הקמפיין קורא לרוכשי הדירות לבדוק היטב באתר  madlan לפני שרוכשים נכס, גם את שווי הנכס וגם את השכונה והאזור הסובב אותה: שיפוצים, מסגרות לילדים, צפי תוכניות בנייה עתידיות, תשתיות, ועוד פרמטרים המשפיעים על איכות החיים לא פחות מהדירה עצמה. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום מנצ', עלה אמש לאוויר בהשקעה של 4 מיליון ש"ח.
ענת זבדה, סמנכ"לית השיווק של  madlan:"בכל שנה אנחנו מנסים להשתמש בקריאטיב חדש, בולט ורענן שיעזור לנו לקדם את החזון שעל בסיסו קיימת madlan: לספק לרוכשי ושוכרי דירות מידע מקיף, נגיש, מעמיק ואמין על הכנס והסביבה. זאת, מתוך הרצון למנוע את הכאב הגדול של כרבע מהמשפחות בישראל שחוות חרטה, אכזבה ותסכול לאחר שקיבלו את ההחלטה הכלכלית הכי גדולה בחייהם – רכישת הבית שלהם. בשביל להגיע לעוד משפחות ולשפר את איכות החיים של כל ישראלי, אנחנו מנסים לשבור בכל שנה את הרף השיווקי שהצבנו לעצמו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה