נדל"ן ותשתיות

הסטודנטים יגורו מטר מהרכבת? זו העיר שמצאה פיתרון

שדרות מתפתחת: מתחם מסחר ומעונות סטודנטים יוקם בשטח תחנת הרכבת בעיר, המתחם המשולב יכלול מסחר, משרדים ודיור. דוידי: "המתחם החדש בכניסה לעיר, סמוך לעורקי התחבורה הראשיים, ימנף את שדרות כבירת התרבות והפנאי של הנגב המערבי"
מערכת ice | 
שדרות (צילום עיריית שדרות)
חברת הבת לפיתוח מתחמי נדל״ן של רכבת ישראל תקים בתחנת הרכבת בשדרות מתחם חדש ורחב ממדים של מסחר, משרדים ודיור. התכנון המוצע מכיל משרדים ודיור (100 חדרי מעונות ו-100 יחידות דיור קטנות) בשטח של 30,250 מ"ר. התוכנית המלאה הוצגה לאחרונה לראש העיר, אלון דוידי, על-ידי מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, וצוותו המקצועי, וקיבלה מדוידי את ברכת הדרך.
המתחם יוקם באזור תחנת הרכבת, בכניסה הראשית לעיר שדרות ויכלול שטחי מסחר, מעונות סטודנטים, דיור להשכרה ומשרדים. המתחם מתוכנן כך שיהווה מוקד משיכה לתושבי העיר והסביבה עם נגישות מרבית להולכי רגל, לרוכבי אופניים ולהורים עם עגלות ילדים.
בתכנון המוצע- יוקם חניון ענק עם 1,150 חניות לרכב פרטי ו-450 עמדות חניה לדו- גלגלי, כאשר לצד החניון יוקם מסוף תחבורה ציבורית ובו 11 עמדות חניה לאוטובוסים, 13 עמדות חניית למוניות ועמדות 'הבא וסע', 11 תחנות להורדה ו-33 תחנות להעלאת נוסעים.
המתחם החדש מצטרף לעוד מרכזי מסחר ותעסוקה מוצלחים הקיימים בעיר המסמנים את העיר שדרות כאפשרות הדיור, המסחר והתעסוקה הטובים ביותר בשנים הקרובות. השכונות החדשות והמתקדמות שתוכננו, לצד צירי תנועה מרכזיים וחיבורים לכבישים ראשיים ומתחנת הרכבת למרכז הארץ הם שהופכים את שדרות כיעד הטוב ביותר ליזמים ותושבים. בעירייה צופים, כי הקמת המרכז תהווה "נקודת מפנה", וכי הוא צפוי להוות מרכז שישנה את פני האזור כולו וימשוך לעיר תנועת מסחר וכלכלה מכל הסביבה.
ראש העיר, אלון דוידי: "מיקומו של המתחם החדש בכניסה לעיר, סמוך לעורקי התחבורה הראשיים, ימנף את שדרות כבירת התרבות והפנאי של הנגב המערבי ויסחוף אחריו אלפי מבקרים ותושבים חדשים. אני שמח על האמון שאנו זוכים לו מהממשלה, מרכבת ישראל והיזמים השונים שרואים את הפוטנציאל ובוחרים להשקיע בשדרות, בגלל החינוך, בגלל התכנון המדויק המשלב שטחים ציבוריים ופארקים לצד מסחר ואפשרויות תעסוקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה