בחירות 2022

ראש עיריית שדרות: "צריך לחסל מחבלים בעזה כמו ביו"ש"

ביום שאחרי מבצע "עלות השחר" מביע ראש עיריית שדרות, אלון דוידי סיפוק רב: "ישראל יודעת לחסל מחבלים, היא צריכה לאמץ את זה כמדיניות בעזה". הוא שילח חיצי ביקורת בממשלה על הימים שקדמו למבצע, בהם לא הכינו את תושבי העוטף לקראת הבאות, וציין כי תושבי העוטף מצפים לפיצוי מהממשלה
דוד זולדן | 
אלון דוידי (צילום פלאש 90)
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי אומר כי על ישראל לאמץ את מדיניות חיסול מחבלים ברצועת עזה בדומה לזו שהיא נוקטת ביהודה ושומרון. "מדינת ישראל יודעת לחסל את אויביה ויודעת לפגוע במחבלים", אמר בריאיון ל-103FM, "אני חושב שהמדינה או הממשלה צריכה לאמץ את זה כמדיניות ולא לחזור לאותה הפרדה שהייתה לפני שבוע ולפני שבועיים, שביהודה ושומרון מחסלים מחבלים ובעזה לא מחסלים מחבלים".
דוידי הגיב בסיפוק רב על המבצע בעזה ואמר" אני חושב שבסך הכול, המבצע הזה, מיום שישי, התנהל בצורה נכונה", אמר. "ודאי שאם היית מסתובב בשדרות אתמול בערב, אני חושב שאפילו הילדים הקטנים שישבו בבית, היו אומרים, 'אנחנו מוכנים להישאר עוד שבוע, אם זה מה שיאפשר לנו לפגוע בתשתיות של הטרור שלהם ולגרום להם להפסיק'".
 
דוידי לא חסך את שבטו מהממשלה על התקופה שקדמה למבצע ואמר: "בוודאי שהבנתי למה היו הגבלות, אבל כשאתה עושה דברים כאלה, אתה מגיע לראשי הרשויות ואתה אומר להם, 'רבותיי, אני נכנס למצב מיוחד, מבטיח לכם שכל התושבים שלכם יפוצו על הנזקים שהיו להם". הוא הביע תקווה מכך שהמדינה תפצה את תושבי העוטף בהקדם".
דוידי הגיב גם למדיניות פתיחת המעברים וההקלות לפלסטינים, ואמר כי היה צריך להתנות אותם בהשבת השבויים ברצועת עזה. הוא ציין כי באופן עקרוני הוא לא מתנגד להטבות כלכליות. "אני חושב שצריך לתת בראש, צריך לתת הרבה יותר בראש, אבל צריך לחשוב באמת איך מפתחים את הכלכלה ודואגים לכך שבסוף נצא מהמעגל הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה