תקשורת ומדיה

ראש עיריית שדרות: "בנט סטה מהדרך, תלוי ברע"מ לחלוטין"

ראש עיריית שדרות אלון דוידי שרץ בבחירות ברשימת ימינה מתנגד להכרזה על עמיחי שיקלי כפורש, ותוקף את רה"מ בנט: "אסור שמועצת השורא תנהל את המדינה"
מערכת ice |  3
אלון דוידי (צילום פלאש 90)
פעילים מרכזיים במפלגת ימינה פרסמו אתמול (ראשון), מכתב הבעת תמיכה בח"כ עמיחי שיקלי, והתנגדו לתוכנית של ראש הממשלה נפתלי בנט להכריז עליו כפורש מהמפלגה. הבוקר, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, מי שרץ ברשימת ימינה בבחירות במקום השלישי, תוקף את בנט וממשלתו.
"נפתלי בנט רצה להיות ראש ממשלה בכל מחיר," אמר דוידי לאפי טריגר בגלי צה"ל, "גם במחיר של הישענות על מפלגות ערביות, עזבתי בזמנו כיוון שידעתי לאן בנט סולל את דרכו. הוא סטה מהדרך, הדבר הראוי ביותר זה לא להפריש את שיקלי - אסור לתת יד לדבר הזה".
 
בהמשך תקף דוידי את הישענות הממשלה על מפלגת רע"ם, שכזכור הודיעה אתמול על הקפאת חברותה בקואליציה, בעקבות החלטת מועצת השורא. "ממשלת ישראל תלויה לחלוטין ברע"ם - מקווה שלא ייווצר מצב שבנט ולפיד יוותרו על החלטות ביטחונית כדי שעבאס יישאר בממשלה. עצם זה שמשחררים מאות עצורים - מצב פגום בפני עצמו."
דוידי גם צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "נפתלי בנט סטה מהדרך, קורא לחברי ימינה להתנגד להכרזה על שיקלי כפורש ולחזור הביתה לימין. אל תתנו למועצת השורא לנהל לנו את המדינה ולהחליט על הבטחון של הילדים שלנו." לציוץ הגיב יאיר נתניהו ששאל אותו מדוע הוא התפטר מהכנסת, אך לא זכה למענה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חצי שנה של שקט בשדרות..תגיד תודה
    דאוד 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכלת..אלפי טילים אצל ביבי..אבל מה הוא המלך של מרוקו..
    סגור
  • 2.
    אתה אשם במצב שנוצר, דוידי (ל"ת)
    אני 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    דוידי טעות חייך שפרשת מימינה
    יהודי 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נתת יד לממשלת הזדון במקום לשמור על המדינה האחת ונתת לבנט השקרן למכור הארץ חבל דוידי טיפשות מעשה שלך עלתה עולה ותעלה למדינה ביוקר
    סגור