תקשורת ומדיה

אביר קארה מכחיש: "לא הייתה לחיצת יד עם שיקלי"

חבר הכנסת "הפורש" ממפלגת ימינה עמיחי שיקלי חשף כי סיכם עם סגן השר אביר קארה שזה יחבור לאופיזציה כדי להפיל את הממשלה אך קארה נסוג ברגע האחרון. בשיחה עם מערכת ice קארה הכחיש את הטענות אך רמז "ממשלה היא לא חתונה קתולית"
מערכת ice |  2
אביר קארה, עמיחי שיקלי (צילום ויקיפדיה/ אריאל זנדברג, פלאש 90/ יונתן זינדל)

חבר הכנסת "הפורש" ממפלגת ימינה עמיחי שיקלי, התארח הבוקר (שני) בתכנית הרדיו של שרון גל בגלי ישראל וחשף כי אביר קארה הביע נכונות לפרוש מהממשלה.

לדברי שיקלי הוא כבר סיכם עם קארה ביום שבת כי זה יפרוש וייתן את קולו להקמה ממשלה בראשות נתניהו, אולם זה האחרון נסוג ברגע האחרון מהסיכום. "היינו מאוד קרובים לסיכום בשבוע שעבר, והיה גם סיכום במהלך השבת הזו. הוא החליט לסגת. מה שהוא (קארה) בא ואמר: נלך על זה, נפעל כדי לא ללכת לבחירות, נפעל כדי להקים ממשלה לאומית, נפעל כדי להקים ממשלה רחבה. הייתה לחיצה יד".
 


בהמשך הריאיון חזר שיקלי על טענות שמשמיעים חברי אופיזציה רבים בימים האחרונים לפיהם, הממשלה נושאת באחריות לגל הטרור ואמר: "כבר הרבה זמן רצף כזה של פיגועים, המדינה כרגע בשיתוק, הטרור מבין את זה ומרים ראש. השבריריות והנואשות של הממשלה הזו".
 

גל הוסיף בריאיון: "הנוכחות של רע"ם בממשלה זה גם משפיע. יש כאלה שמרגישים פתאום אדוני הארץ." וכן ציין לשיקלי כי "יש לך עתיד פוליטי מזהיר , אף אחד לא ישכח לך את זה, אני מרשה לעצמי להגיד את זה. אתה יודע באופן אישי שהערכה שלי כלפיך היא אדירה".

 


בשיחה עם מערכת ice, אמר סגן השר קארה אודות הפרסומים שזה "חד משמעית לא נכון", והוסיף כי : "אולי הוא לא הבין, אמרתי לשיקלי שיש אפשרות להשיג הישגיים ימניים בקואליציה הזאת. לנתניהו יש ממשלה באוויר, לנו יש ממשלה קיימת והבטחות שנדע למשש מחר בבוקר".
 

על האפשרות שיפרוש מהממשלה בעתיד אמר קארה: "ממשלה היא לא חתונה קתולית, אם יש ממשלה אחרת אז יש על מה לדבר, התנאי שלי הוא שלא גוררים את מדינת ישראל לבחירות".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להעיף את קארה לכל הרוחות
    ארז 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יכול להיות מצב שבן אדם שהגיע משום מקום כי בנט נתן לו הזדמנות של פעם בחיים קם על יוצרו ומכה בו. חצוף.
    סגור
  • 1.
    הייתם קונים משיקרי מכונית משומשת?
    יהודה בר 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא. גם לא עיפרון.
    סגור