נדל"ן ותשתיות

500 דירות חדשות: זו העיר שמתחדשת במעונות סטודנטים

המכללה למינהל בראשון לציון הודיעה על תחילת פרויקט להקמת 500 מעונות סטודנטים עד 2023. עלות הפרויקט היא כ-140 מיליון שקלים והוא משתרע על שטח של כ-4 דונם
מערכת ice | 
הדמיית המעונות (צילום יחצ)
המכללה למינהל בראשון לציון, הודיעה היום (רביעי) על הנחת אבן הפינה הראשונה להקמת מעונות סטודנטים בשטח הקמפוס. מעונות הסטודנטים יוקמו בשטח של כ-4 דונם ועלות הפרויקט שצפוי להסתיים ב-2023,  מוערכת בכ-140 מיליון שקלים.
המעונות צפויים לכלול שש קומות בהן כ-500 יחידות דיור – כ-450 מהן דירות סטודיו ליחיד וכ-50 דירות סטודיו מרווחות. בסך הכל יכלול המתחם כ-500 מיטות ובכל יחידה יהיו גם מטבחון וחדר רחצה. בנוסף, בשטח המתחם תוקם קומת מסחר שתכלול בתי קפה, חנויות נוחות ומכבסה לשימוש הדיירים. הקומפלקס יתפרס על ארבעה בניינים כשהשטח הכולל הינו 16,000 מ"ר.
 
הקמת הפרויקט יצאה לדרך באמצעות בנק דיסקונט ותאגיד ייעודי, "מעונות שלמה", אשר הוקם בבעלות משותפת של  המסלול האקדמי המכללה למינהל לחברת "אפקון החזקות", שגם צפויה לתפעל את המתחם והמעונות למשך 25 שנים.
״אני מברך על הרגע אליו הגענו, שמציג חזון למעשה. הקמפוס יאפשר לנו להגדיל משמעותית את אוכלוסיית הסטודנטים והגעתם אלינו מכלל רחבי הארץ והעולם, תוך מתן אפשרות למגורים ראויים בסמיכות למוסד הלימודים". אמר רפי גמיש, המנכ״ל היוצא של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ומי שליווה את חתימת הפרויקט בשנים האחרונות.  
 
ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות הוסיף כי "עם השלמת הפרויקט בסתיו 2023, יזכו מאות סטודנטים לסביבת מגורים באיכות וברמה מהגבוהות בישראל, ובמחיר שווה לכל נפש. אנו מודים לשותפינו במכללה למנהל על האמון ביכולות הקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה