נדל"ן ותשתיות

נוף לעיר העתיקה: דירת יוקרה בירושלים ב-40 מיליון שקל

הדירה היקרה ביותר העומדת למכירה השבוע, עם נוף לעיר העתיקה בירושלים, תעלה לכם מעל 40 מיליון שקל, וכמה עולה הדירה הזולה ביותר בעומדת למכירה השבוע? 
מערכת ice | 
דירת יוקרה ממילא ירושלים (צילום יד2)
אתר יד2 מפרסם את נתוני הדירות הזולה והיקרה ביותר העומדות למכירה השבוע, כאשר היקרה ביותר בצמוד לעיר העתיקה בירושלים, והזולה ביותר בחיפה. הפער במחירים: כמעט פי 7.
הדירה הזולה ביותר
על הנכס: דירת 2.5 חדרים בשכונת ואדי סאליב שבחיפה, 55 מ"ר, בקומה 2 בבניין בן 3 קומות. הדירה מוצעת למכירה בשיווק של "זוהר נכסים", והמחיר: 600 אלף שקל.
 
פרטים באתר יד2: "למכירה דירה 2.5 חדרים 55 מטר בניין אבן ריצפות מצויירות מדהים מרפסת שמש מיוחדת במיקום סופר מבוקש ונגיש קרובה למכללות של העיר התחתית בתי קפה מסעדות מרכז קניות כל סביב הבית במחיר סופר אטרקטיבי למקבלי החלטה מהירה".


צילום מסך אתר יד2
הדירה היקרה ביותר
על הנכס: דירת 3 חדרים ברחוב יצחק קריב שבירושלים, 189 מ"ר. הדירה במיקום בצמוד לקניון ממילא ועם נוף לעיר העתיקה בירושלים בקומה 6 בבניין בן 6 קומות, ועומדת למכירה בשיווק "דאון גרוף נדל"ן", במחיר של 40,481,000 שקל.
 
פרטים באתר יד2: "דירת דופלקס שלושה חדרים בממילא ממוקמת באזור האקסקלוסיבי והאלגנטי ביותר בירושלים. גג המשקיף על העיר העתיקה ובצמוד ישירות לקניון ממילא הידוע בעולם וממול למצודת דוד המלך המפורסם בעולם. הנכס ממוקם באופן אידיאלי בין אם אתה תושב קבע או מבקר בחגים. הכי קרוב שתוכלו להגיע לעיר העתיקה ולכותל, טיול השבת שלכם לעולם לא יהיה רוחני או מהנה יותר. הדירה מציעה נוף עוצר נשימה של חומות העיר העתיקה ומגדל דוד".


צילום מסך אתר יד2
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה