נדל"ן ותשתיות

משרד התחבורה מזניח אתכם? זו ההחלטה שתאכזב מיליוני נהגים

כביש 6 מצומת שוקת לנבטים שכבר תוקצב לביצוע ב-2018 והעבודות המקדימות כבר החלט, נעצר לטובת פרויקטים במרכז הארץ. העיתונאי אלמוג בוקר עקץ
מערכת ice |  1
מוניות (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
האם משרד התחבורה של השרה מרב מיכאלי חושב רק על 'מדינת תל אביב'? על פי כתב חדשות 13 אלמוג בוקר, התשובה היא בהחלט כן. הרגע - כביש 6 מצומת שוקת לנבטים שכבר תוקצב לביצוע ב-2018 והעבודות המקדימות כבר החלט, נעצר לטובת פרויקטים במרכז הארץ.
בוקר הדגיש כי ממשרד התחבורה נמסר: "בתקציב האחרון שאושר, שונו סדרי העדיפויות לטובת הסעת ההמונים, תחבורה ציבורית ושבילי אופניים ולקראת התקציב הבא יישקל מחדש תקצוב הארכת כביש 6 דקומה בהתאם לשיקולים מקצועיים ובהתאם לתכנית האסטרטגית לכבישים שהובילה שרת התחבורה".
 
התשובה המפתיעה שהגיעה מלשכת השרה מיכאלי גרסה דווקא: "בשנה האחרונה הושקעו ממשרד התחבורה למעלה ממיליארד שקל בנגב ובדרום, לרבות בדימונה. השרה מיכאלי לא קיבלה לאחרונה שום החלטה בנוגע לכביש 6 דרום".
בוקר שהציג את שתי התשובות האחת מתחת לשנייה בסטורי שלו, כתב: "במשרד התחבורה מאשרים, בלשכתה של השרה מרב מיכאלי לא מכירים". זאת כשהיום פורסם כי משרד התחבורה, באמצעות חברת חוצה ישראל, השלים שני נתיבי תחבורה ציבורית חדשים בכבישים 471 ו-444, שנחנכו היום ונפתחו לתנועה. מדובר בסלילה של שני נתיבים חדשים, בנוסף לנתיבי התנועה לרכב הפרטי, שיתנו מענה לנוסעי התחבורה הציבורית, ויקצרו את זמן הנסיעה במקטעים אלה לכל משתמשי הדרך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרת תחבורה חאפרית ומנותקת. (ל"ת)
    נמאס 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור