נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי הוד השרון: אושר פרויקט התחדשות עירונית בעיר

הוועדה המקומית לתכנון ובניה בהוד השרון, אישרה להפקיד בתנאים את התב"ע בפרויקט התחדשות עירונית
מערכת ice | 
אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון (צילום פלאש 90, יגאל זלמנסון, מתוך אתר פיקיויקי)
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת כי הוועדה המקומית לתכנון ובניה בהוד השרון, אישרה להפקיד בתנאים את התב"ע בפרויקט התחדשות עירונית, של החברה, ברחוב הרשות 1-9 וברחוב רמתיים 35, הוד השרון.
במסגרת הפרויקט ייהרסו הבניינים הקיימים (בהם סה"כ 56 יח"ד ו- 14 יחידות מסחר) ובמקומם יוקמו 3 בניינים חדשים אשר יכללו שטחי מגורים, מסחר ומשרדים, בתוספת מרתפי חנייה ומחסנים, אשר עפ"י התכנון צפויים לכלול סה"כ כ- 186 יח"ד (מתוכן 56 יח"ד שייכות לבעלי הזכויות בקרקע ויתרת 130 יח"ד וכ- 900 מ"ר משרדים יהיו בבעלות חברת הפרויקט). היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט עומד על כ- 360 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ- 270 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
 
אישור הוועדה כאמור, מתווסף לדיווחי החברה מחודש ספטמבר האחרון, בהם עדכנה החברה כי הוועדה המקומית לתכנון ובניה ברמת גן, החליטה להמליץ לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה להפקיד את התב"ע בפרויקט התחדשות עירונית, של החברה, ברחוב אבא הלל, ברמת גן. וגם על אישור הפקדת תב"ע בפרויקט שערי העיר רמלה. בכך, היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקטים לעיל (1,208 יח"ד), יעמוד על כ- 2.3 מיליארד שקל (לא כולל מע"מ).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה