נדל"ן ותשתיות

כמיפל משתדרגת: זה המרלו"ג החדש שהושקעו בו מאות מיליונים

החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד תקים עבור כמיפל מרלו"ג אוטונומי חדשני שישתרע על פני כ-16 אלף מ"ר ובגובה של 40 מטר החברה לנכסי קיסריה תשקיע בהקמת המבנה כ – 100 מיליון ש"ח וסכום דומה יושקע על ידי כמיפל במערכות מידוף וליקוט אוטונומיות מהמתקדמות בעולם
מערכת ice | 
פארק העסקים החכם קיסריה (צילום ליה להב)
כמיפל – חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום הפארמה חתמה עם החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד על הסכם להקמה והשכרת מרכז לוגיסטי אוטונומי מתקדם, בחלקו הצפוני של פארק העסקים החכם של קיסריה. המרלו"ג החדש אשר יבנה בסמוך למרלו"ג הענק  (83,000 מ"ר) אותו מקימה החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד עבור חברת דיפלומט, ישתרע על פני שטח של כ-16,000 מ"ר ויתנשא לגובה של 40 מטר.
ההשקעה הכוללת בהקמת המרלו"ג החדש וציודו המתוחכם, מוערכת ביותר מ-200 מיליון ש"ח, כאשר החברה לנכסי קיסריה תשקיע בהקמת המרלו"ג האוטומטי כ-110 מיליון ש"ח ואילו כמיפל צפויה להשקיע סכום דומה במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות שיותקנו במרלו"ג החדש. כמיפל תשכור את המרלו"ג לתקופה של 25 שנים.
פארק העסקים החכם של קיסריה, שבו פועלות יותר מ-120 חברות היי-טק וביו-טק, מתפתח במקביל גם כבירת המרלו"גים האוטונומיים בישראל. הודות למצויינות שפיתחה החברה לנכסי קיסריה בהקמת מבנים לוגיסטיים מורכבים בהתאמה מלאה לצרכי כל לקוח, הנגישות הגבוהה, רמת השירות והטיפוח הסביבתי המוקפד של הפארק, חתמו בשנה האחרונה תאגידים בינלאומיים וישראלים מובילים נוספים על עסקאות להקמה והרחבה של מרלוגים אוטונומיים בפארק העסקים של קיסריה, ובהם, בין השאר: דקטלון, דלתא ישראל, גולף, דיפלומט, ר.ק.ח וטולמנס. 
איתן גל, בעלים ומנכ"ל קבוצת כמיפל מסר כי: " חתימת ההסכם להקמת המרלו"ג העתידי של כמיפל , הינה ציון דרך משמעותית ביותר עבור כמיפל, המציינת 82 שנות שירות איכותי בהפצה, מכירה ושיווק תרופות ומגוון מוצרים רחב, המיועד למכירה בעיקר בבתי מרקחת, פארמים ומוסדות רפואיים.
המרלו"ג שיוקם בפארק תעשיות קיסריה צפוי להיות מבנה מתקדם, התואם את דרישות האיכות הגבוהות ביותר בתחום הפארמה, ובו מערכות אוטומטיות לאחסנה וליקוט תרופות, מחזית הטכנולוגיה.
המרלו"ג יאפשר את מימוש החזון האסטרטגי של כמיפל, לאחד את כל אתריה תחת קורת גג אחת עם מערכות מתקדמות ביותר, שידעו לתמוך בצמיחתה המתמשכת של החברה, ולהעניק שירות יעיל ואיכותי ללקוחותיה וספקיה, המקומיים והרב לאומיים. 
 
מרלו"ג בית המרקחת המתואר לעיל, יוקם בסמיכות למרלו"ג המיועד לשרת את פעילות CDSL, שהיא חברה המשותפת לכמיפל ודיפלומט ונותנת שירותים לוגיסטיים לכול פעילות המחלקה הכללית של סופר-פארם".   
יו"ר החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, אדמונד דה רוטשילד, מיקי קליגר, מציין: "בפארק העסקים של קיסריה אנחנו ממשיכים לממש את חזון משפחת רוטשילד לדורותיה, ליצירת ישראל טובה יותר. הפארק שלנו הופך בשנים האחרונות לאבן שואבת לא רק לתעשיות ההיי טק והביו טק אלא גם לתעשיית הלוגיסטיקה המתקדמת. כמות ההון האנושי שצפוי להיות מועסק בחברות שבוחרות למקם את מרכזי האחסנה וההפצה שלהן אצלנו, יהווה מקור פרנסה ופריצת דרך תעסוקתית וזרז חברתי למרחב כולו ומאיץ כלכלי לכל האזור שבין מטרופולין חיפה למטרופולין תל אביב". 
מנכ"ל החברות, מיכאל כרסנטי, אמר במעמד החתימה על ההסכם כי, "אנו מודים לאיתן גל, מאיר רוקח ולכל הנהלת כמיפל על האמון וגאים לקלוט בפארק הייחודי שלנו עוד חברה מובילה בתחומה. הצוות שלנו בחברה לנכסי קיסריה צבר ניסיון רב בייזום, תכנון, הקמה, השכרה ואחזקה שוטפת של מרכזים לוגיסטיים, ואנחנו גאים להמשיך ולהטמיע בכל פרויקט את "סטנדרט קיסריה", כרף חדש של תכנון וביצוע בהתאמה לדרישות המיוחדות של לקוחותינו - והפעם מתחום הפארמה.  אנו מפתחים כאן לוגיסטיקה מתקדמת ואוטונומית – תוך מיצוי מיטבי של ממד הגובה ושימוש בטכנולוגיות מידוף וליקוט מתקדמות. "סטנדרט קיסריה" מאפשר ניצול יעיל של הקרקע – שהיא משאב במחסור ומגלם בחובו גם פתרון מוכח לשיבושים הקשים בשרשרות האספקה והמלאים שהמשק הישראלי חווה בשנים האחרונות ולפיכך, גם אמצעי משמעותי להורדת יוקר המחיה.
את המו"מ מטעם כמיפל הובילו: מאיר רוקח, מנכ"ל החברה, עורכי הדין יצחק קובוס, רז שופט פלטי ומאי ליברמן ממשרד גולדפרב זליגמן. מטעם החברה לנכסי קיסריה – מיכאל כרסנטי, מנכ"ל, רן אלישע, סמנכ"ל נכסים ואנרגיה, אבי קורן, סמנכ"ל יועמ"ש, ישי קרניאל, מנהל הנכסים, ועורכות הדין גליה זיסקינד-שפיגל וטל לוי ממשרד טולצ'ינסקי, מרציאנו כהן לויצקי ושות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה