נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות בדרך: זו העיר שתעבור פינוי בינוי

קבוצת לוינשטין וקבוצת רייק נבחרו לבצע  כ-800 יחידות דיור בפרויקט פינוי בינוי ביהוד, מתחם 10 ביהוד משתרע על פני כ-12.5 דונם בין הרחובות צבי ישי, מרבד הקסמים וחתוכה סעדיה
מערכת ice | 
יהוד (צילום גוגל)
קבוצת לוינשטין וקבוצת רייק יבצעו פרויקט פינוי בינוי במתחם 10 בעיר יהוד, כ-800 יחידות דיור חדשות ושטחי מסחר במקום 190 דירות ושטחי מסחר ישנים  שיפונו ויהרסו במסגרת המהלך.
המתחם החדש  יכלול דירות בתמהיל מגוון תוך דגש על דירות קטנות, כמו גם שטחי מסחר ושטחים פתוחים ובנויים לרווחת הדיירים. על התכנון מופקד משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף מהמשרדים הגדולים והמנוסים בארץ בפרט בתחום ההתחדשות העירונית במרכזי הערים.
 
מתחם 10 ביהוד משתרע על פני כ-12.5 דונם בין הרחובות צבי ישי, מרבד הקסמים וחתוכה סעדיה. שתי הקבוצות נבחרו לבצע את הפרויקט על ידי בעלי הדירות במתחם בתום מכרז שערכו בין חברות נדל"ן מובילות. בשבוע שעבר ערכו הקבוצות כנס החתמות במעמד ראש העיר יהוד, יעל מקליס, שבירכה על קידום המתחם. הפרויקט מצטרף לסדרת פרויקטים של התחדשות עירונית שיגדירו מחדש את לב העיר יהוד ואת ההתפתחות העירונית הכללית שהעיר יהוד עוברת בימים אלו.
לדברי עו"ד אמיר שטיינהרץ שנכח בכנס כמייצג בעלי הדירות  במתחם, "מדובר בפרויקט פורץ דרך, אשר יש בו כדי לשנות את פני העיר ואת עתידם של בעלי הזכויות המיוצגים על ידי משרדנו. בעלי הזכויות יזכו לשפר את איכות חייהם באופן ניכר. הנני סמוך ובטוח שמאחר ומדובר ביזמים בעלי ניסיון רב וחוסן פיננסי איתן אנו נהיה בין הפרויקטים הראשונים שייצאו לפועל בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה