נדל"ן ותשתיות

156 יח"ד חדשות ביהוד מונוסון: אסיה סיירוס זכתה במכרז

יזמית וקבלנית הנדל"ן, אחת הפעילות באזור הדרום והנגב, זכתה השבוע בקרקע בשכונת גדות החדשה ביהוד מונוסון שעליה תקים 156 יח"ד ושטחי מסחר. המנכ"ל אבי תם: "פיתוח הדרום ימשיך לעמוד לנגד עינינו, לצד המשך התפתחות בכל הארץ"
מערכת ice | 
אבי תם מנכל אסיה סיירוס (צילום שחר טל)
חברת הייזום והבנייה, "אסיה סיירוס", בבעלותם של אבי תם, דורון עטיה ושחר כחלון, זכתה השבוע במכרז על קרקע בפרויקט "מחיר מטרה" של רמ"י, בשכונת גדות (גני יהודה) החדשה ביהוד מונוסון. 
על הקרקע תקים החברה שני בניינים בני 9 קומות, בניין מדורג בן 4 קומות, ובניין בן 12 קומות, עם חזית מסחרית בשטח של כ-700 מטרים. הפרויקט יכלול 156 יח"ד, ש-80 אחוזים מהן יימכרו במחיר מוזל לזכאי משרד השיכון, ו-20 אחוזים מהן יימכרו בשוק החופשי. תמהיל הדירות יכלול דירות 3,4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים.
מחיר הזכייה עמד על 145 מיליון שקלים, בנוסף ל-24 מיליון שקלים הוצאות פיתוח, כשלצד אסיה סיירוס זכו בקרקעות נוספות בשכונה החדשה החברות א.פ.י. נתיב מגורים ואפרידר, שייבנו כ-300 יח"ד נוספות.
מדובר בפרויקט הראשון של אסיה סיירוס ביהוד-מונוסון, שמגיע לאחר 15 שנות פעילות ובנייה של החברה בכל רחבי הארץ. אסיה סיירוס מוכרת כאחת מיזמיות הנדל"ן הגדולות והפעילות ביותר באזור הדרום, עם כ-900 יח"ד בדימונה, כ-200 יח"ד בנתיבות ומאות יח"ד במזכרת בתיה ובגדרה. בימים אלו היא נמצאת בעיצומו של פרויקט בן 23 בניינים ו-80 צמודי קרקע, שיכללו כ-400 יח"ד, בגן יבנה. 
 
שכונת גדות החדשה ממוקמת בצפון-מערב יהוד-מונוסון, בסמוך לסביון-גני יהודה. מחירי הדירות שקבע השמאי הממשלתי יעמדו על כ-2.2 מיליון שקלים לדירת 4 חדרים במסגרת תוכנית "מחיר מטרה", וההערכות הן שמחירי דירות דומות בשוק החופשי יעמדו על כ -3.2 מיליון שקלים.
לדברי מנכ"ל החברה, אבי תם, אזור יהוד-מונוסון, שם יעבור גם הקו הסגול של הרכבת הקלה, ומיקום השכונה בסמוך ליישובי יוקרה, יהפכו את השכונה לאחת האטרקטיביות באזור המרכז. 
"אנחנו פועלים בנגב ובדרום מתוך אמונה שזה האזור הבא של ישראלו מתוך אידאולוגיה. לחברה יש יכולת כלכלית להתמודד במכרזים בכל רחבי הארץ, אך אנו קוראים לרמי לרמ"י לשנות את שיטת המכרזים לפיה המחיר הגבוה ביותר שמוצע זוכה, לשיטה לפיה המחיר השלישי בגובהו מלמעלה יזכה – מה שיתרום גם לירידה במחירי הדירות. חברות בורסאיות, שמשחקות בכספי ציבור, מציעות מחירים לא הגיוניים על קרקעות במרכ, ומקפיצות את כל השוק למעלה. בנוגע ליהוד-מונוסון, תוכנית 'מחיר מטרה' מאפשרת גם לזוגות צעירים לרכוש דירות במחירים אטרקטיביים במרכז ובאותם סטנדרטים גבוהים המאפיינים את כלל הפרויקטים שלנו, ואנו שמחים מאוד לקחת בה חלק. פיתוח הדרום והנגב ימשיך לעמוד לנגד עינינו, זאת לצד המשך ההתפתחות במרכז ובכל רחבי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה