נדל"ן ותשתיות

דן נדל"ן בטירוף: זה הנכס שמכרה ברמת גן תמורת 58 מיליון שקלים

המתחם, הכולל 2,200 מ"ר מסחר בשתי קומות נמכר למשקיע פרטי. העסקה משקפת מחיר של כ-26 אלף שקל למ"ר מסחרי, כאשר בעסקה כלולים גם שטחי חניה תת קרקעית הכוללים 70 חניות
מערכת ice |  4
מרכז מסחרי פסגת דן (צילום אילן ספירא)
דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת דן תחבורה ציבורית, היוזמת ומקדמת פרויקטים מובילים למגורים ומסחר בלב אזורי הביקוש, חתמה על הסכם למכירת המתחם המסחרי אשר בבעלותה הממוקם בצמוד למגדל פסגת דן על ציר ז'בוטינסקי ברמת גן תמורת 58 מיליון שקלים. המתחם, הכולל 2,200 מ"ר מסחר בשתי קומות נמכר למשקיע פרטי. העסקה משקפת מחיר של כ-26 אלף שקל למ"ר מסחרי, כאשר בעסקה כלולים גם שטחי חניה תת קרקעית הכוללים 70 חניות.
המרכז המסחרי כמו גם מגדל המגורים תוכננו על ידי משרד יסקי מור סיוון ואוכלסו לפני כשנתיים. מאז ניהלה דן נדל"ן את הנכס המניב וחתמה על חוזים ארוכי טווח עם מספר שוכרי עוגן כדוגמת קופת חולים כללית, סופר פארם, שופרסל וגלידה גולדה לפי כ-120 שקלים בממוצע למ"ר. פרויקט פסגת דן נחשב לאחד מהפרויקטים היוקרתיים ביותר ברמת גן בשל מיקומו בלב שכונת הגפן המבוקשת בשל קרבתה לתל אביב. המגדל מתנשא לגובה של 40 קומות וכולל 195 דירות מגורים.
 
בתחום המגורים והמסחר קידמה דן נדל"ן בשנים האחרונות פרויקטים יזמיים רבים באזור המרכז, ויש לה כיום צבר פרויקטים שכוללים מאות מ"ר לתעסוקה ומסחר וכ-6000 יח"ד במסגרת תחום ההתחדשות העירונית אליו נכנסה בשנים האחרונות . בין היתר פרויקט היוקרה ארלוזורוב 17 בתל אביב, שיכון דן , פסגת דן בז'בוטינסקי רמת גן וכו'.
מיושבי ראש קבוצת דן, עופר זילביגר ושמואל רפאלי נמסר: "מדובר בעסקה מוצלחת נוספת של קבוצת דן בתחום עירוב השימושים שהפך להיות סגנון החיים המוביל במרכזן של הערים באזורי הביקוש. המתחם שהינו חלק מקומפלקס פסגת דן הכולל את מגדל המגורים ונמצא בסמוך לרכבת הקלה תוכנן כך שיאפשר מחד גישה נוחה לכל השירותים שהוא מציע – בריאות, מסחר ופנאי לקהל הרחב ומאידך לשרת את דייריו ומכאן האטרקטיביות שלו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בניין הצמוד שכטר חוסם להם את האוויר (ל"ת)
    אמיר 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הם לא מקבלים כסף מהמדינה לאוטובוסים??,
    ששש 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אין הוצאות ובהכנסות קונים נדלן שבסוף מתחלק בין החברים. הבנתם איך עושים סיבוב על כספי הציבור.
    סגור
  • 2.
    זה כולל את 70 החנויות שהובטחו לתושבי השכונה?
    איריס, שכונת הגפן 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהסכם מול העיריה תושבי השכונה זכאים לחנות בחניון פסגת דן. מעולם לא קרה והחניות לתושבים לא הוקצו. אחלה אכיפה של עיריית רמת גן. העיקר שאישרו לבנות מפלצות בלב השכונה.
    סגור
  • 1.
    בחיני חינם
    אזרח 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מחיר היכרות
    סגור