נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי ירושלים: פרויקט הנדל"ן המסקרן הושלם, עשרות דירות משווקות

חברת שיווק הנדל"ן דרא, החלה לשווק את פרויקט שטרן 8 – בוטיק ביובל, בשכונת קריית יובל בירושלים, פרויקט התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38/2, הכולל בניין חדש בן 8 קומות ובו 35 דירות חדשות לשיווק
מערכת ice |  1
ירושלים (צילום unsplash)
חברת שיווק הנדל"ן דרא, החלה לשווק את פרויקט שטרן 8 – בוטיק ביובל, בשכונת קריית יובל בירושלים, פרויקט התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה מחדש, הכולל בניין חדש בן 8 קומות ובו 35 דירות חדשות לשיווק. יזם הפרויקט היא אוחנה גרופ מקבוצת איסתא נכסים.
תמהיל הדירות המשווקת בפרויקט כולל דירות 3-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. כל דירה תקבל חניה אחת מקורה. הפרויקט מתאפיין בתכנון אדריכלי חכם, ועיצוב "המתכתב" עם הסביבה הירושלמית הייחודית עם שצ"פ גדול ומרווח בעורף הבניין. על התכנון מופקד משרד געש אדריכלים. מחירי הדירות החל מ-2.199 מיליון שקל. 
 
הפרויקט ממוקם בשכונת קרית יובל המבוקשת בירושלים ובסמיכות לשכונת דניה. הוא רחוק כ-150 מטר מתחנת בוליביה של הרכבת הקלה, ובקרבת פארק שטרן ופארק דניה המפורסם. בסביבתו מוסדות חינוך, תרבות ופארקים, ונגישות לתחבורה ציבורית. הפרויקט צופה ממערב לעבר שטח ציבורי פתוח וירוק המתוכנן בעתיד, וממזרח לנוף ירוק של מלחה וגן החיות בעיר. 
לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים חברת שיווק הנדל"ן דרא, "פרויקט שטרן 8 הינו פרויקט ייחודי המאפשר ליהנות מסביבה ירוקה ושקטה בצמוד לשכונת דניה היוקרתית, עם נוף ירושלמי פתוח ונגישות מהירה לכל חלקי העיר. בשונה מהמגדלים הגבוהים הנבנים בעיר במסגרת ההתחדשות העירונית, המאופיינים בריבוי דיירים וקומות חניה עמוסות  ,מדובר בפרויקט בוטיק ובו 35 דירות בלבד לשיווק, בסביבה שמציעה מענה לכל צרכי היומיום. 
שכונת קריית יובל שוכנת בחלקה הדרום מערבי של ירושלים, מצפון לה נמצאות שכונת בית וגן, הר הרצל ומוסד יד ושם. ממערבה שוכנת שכונת עין כרם, מדרומה עיר גנים וקריית מנחם וממזרחה רמת שרת ורמת דניה. השכונה משתרעת על שטח של כ-1,200 דונם ובה כ-6,200 יחידות דיור. השכונה ממוקמת בגובה של כ-800 מטר מעל פני הים, ומאופיינת ברחובות מעגליים המקיפים אותה ומעניקים נוף מרהיב מכל כיוון. היא עוברת כיום מתיחת פנים רחבה, המדגישה את הפוטנציאל העצום שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפרופו התחדשות עירונית
    יוסף 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחלק מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים הישנים ולהפיק רווח מחפצים שאין בהם עוד צורך. ככל שיש בדירה פריטים כמו תקליטים, ספרים, או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף".
    סגור