נדל"ן ותשתיות

עיריית תל אביב פותחת אולם אירועים: איפה יושקעו מיליונים?

6 מיליון שקלים ישקיע פארק עתידים תל אביב, שבבעלות עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, בהקמת רופ טופ על  אחד מבנייני ההייטק שישמש כמתחם לאירועים רב תכליתי
מערכת ice | 
פארק עתידים תל אביב (צילום רון איילון)
כחלק מהתוכנית האסטרטגית להתחדשות פארק עתידים תל אביב שבבעלות אוניברסיטת תל אביב ועיריית ת"א  וההחלטה להפוך את הפארק למתחם בילויים ותרבות לצד הפעילות העסקית, יושק בעוד כחצי שנה רופ טופ שיקי בסגנון ניו יורקי על גג של אחד מבנייני ההייטק בפארק עתידים תל אביב הממוקם בצפון מזרח העיר. 
הגג בשטח של 410 מ"ר יהפוך למתחם אירועים רב תכליתי לשימוש יומיומי לרבות אירועי ערב, שיוכל להכיל כ 150 איש. על הגג תוקמנה פינות ישיבה בסגנונות שונים, מתחם לסדנאות, איזור לקייטרינג , מתחם לעבודה ועוד . השטח ההיקפי של הגג יתמלא בצמחיה טבעית שתשלב את האורבניות עם פיסות טבע.
 
הדמיה: מאיה זוהר
לאחרונה החלו העבודות לפיתוח הרופ טופ על הגג של בנין משרדים בן 5 קומות המאכלס כיום מגוון חברות הייטק, מתחם חללי עבודה  וכן את מעבדת החדשנות סיטיזון של פארק עתידים. עלות השקעה בפרויקט כ 6 מיליון שקלים. הרופ טופ יעמוד לרשות עובדי הפארק וכן יהיה פתוח לקהל הרחב. התכנון האדריכלי בוצע ע"י האדריכלית מאיה זוהר .
לצד הקמת הרופ טופ , יחלו בחודשים הקרובים העבודות לבניין חדש ורטיקלי שיתנשא לגובה של 30 קומות ובשטח של 61,500 מ"ר, שיכלול משרדים בשטח של 48,000 מ"ר, מלון עם 159 חדרים, אולם ומסחר בשטח 1,800 מ"ר וכן חניון תת קרקעי את המגדל תכנן אדריכל העל משה צור. במקביל יחלו עבודות לשדרוג שני בנייני משרדים  בפארק.

אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב מסר: "אנו נמצאים בעיצומו של תהליך משמעותי להתחדשות פארק העסקים. אנו משקיעים משאבים רבים וחשיבה ממוקדת בפיתוח הפן העיסקי לצד הרחבת שטחי המסחר,הכנסת רשתות קמעונאיות והפיכת הפארק למתחם תרבות ובילויים. הקמת הרופ טופ מתכתבת עם המגמה הרווחת בנדל"ן מניב של עירוב שימושים. שילוב של שימושים שונים במבנה אחד, הרופ טופ יאפשר לעובדי הפארק אתנחתא משגרת היום יום וכן יתן מענה לתושבי השכונות הסמוכות ובכלל שמחפשים לוקיישן חדיש לבילויים ואירועים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה