נדל"ן ותשתיות

יד2 שובר את השוק: כך תדעו על ירידות מחיר

אתר יד2 משיק רכיב חדש המציג תגית של ירידת מחיר במודעות נדל"ן למכירה או השכרה שמחירן ירד. תגית הורדת המחיר היא חלק ממגוון חידושים טכנולוגיים ופונקציונליים שחלקם כבר עלו לאוויר וחלקם עדיין בעבודה, במטרה לשפר ולייעל את תהליך החיפוש של המשתמשים
מערכת ice |  2
אתר יד2 (צילום shutterstock)
יד2 מציגה: שירות חדש המדווח על ירידת מחיר במודעות: לפי נתוני מדור נדלן מכירה, נרשמה הורדת מחיר בכ-15% מהמודעות. הורדת מחיר ממוצעת של כ5.1%, לאחר כ-51 יום בממוצע שהמודעה באוויר
אתר יד2 משיק רכיב חדש המציג תגית של ירידת מחיר במודעות נדל"ן למכירה או השכרה שמחירן ירד. תגית הורדת המחיר היא חלק ממגוון חידושים טכנולוגיים ופונקציונליים שחלקם כבר עלו לאוויר וחלקם עדיין בעבודה, במטרה לשפר ולייעל את תהליך החיפוש של המשתמשים.
 
באתר מסרו: "אנחנו למדים מאתרים מובילים בעולם שמודעות עם תגית ירידת מחיר זוכות לגידול בכמות הפניות בעשרות אחוזים ביחס למודעות מקבילות. בשלב הפיילוט הושק הרכיב בחלק מהמודעות ובאפליקציה בלבד, ובהמשך יורחב לכלל המודעות ויתר הפלטפורמות". 
לדברי תומי שנפלד, מנכ"ל יד2, "אנו שמחים להכיר לציבור הגולשים שלנו את הרכיב החדש. מדובר בתוספת חשובה לחוויית החיפוש במדור נדל"ן. הרכיב מצטרף לשורת החידושים הרבים והטכנולוגיים שאנחנו משיקים בימים אלו לשיפור תהליך חיפוש הדירות עבור משתמשי יד2 בכלל ומשתמשי האפליקציה בפרט. לפי נתוני האתר, כ15% מהמודעות למכירת דירה ביצעו הורדת מחיר ממוצעת של כ5.1%. טווח הורדת המחיר נע בין אחוזים בודדים ועד למעלה מ 20% מהמחיר ההתחלתי אותו ביקשו במודעה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שיפרסם שם דביל
    נבו 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מזה אות קין שקשה לאנשים בושה של אתר מי שיפרסם שם דביל
    סגור
  • 1.
    מה מונע המוכר לשים את המודע מחדש? (ל"ת)
    שושי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור