נדל"ן ותשתיות

החוף האהוב בכנרת נכנס לשיפוצים בעלות של מיליונים

ארגון איגוד ערים כינרת הודיע על התחלת שלב ב' בשיפוץ חוף צמח הוותיק. עלות המימון מסתכמת בכ-6.5 מיליון שקל והעבודות יארכו כשמונה חודשים
מערכת ice | 
חוף צמח (צילום טלי בר)
איגוד ערים כינרת החל בביצוע שלב ב' בעבודות תשתית בחוף צמח במימון משרד הפנים בעלות מוערכת של כ-6.5 מיליון שקלים, לשיקום המבנים הישנים בחוף ופיתוח נופיו. העבודות יארכו כשמונה חודשים, ויתבצעו בשטח מתוחם, בחלקו המזרחי של החוף, לצד החוף הפעיל שיישאר פתוח כל העת בפני הציבור.
 
איגוד ערים כינרת יבצע שיפוץ במבנה השירותים והמלתחות המרכזי בחלקו המזרחי של החוף שיצא לחלוטין מכלל שימוש, כמו כן, ישופצו המזנונים הישנים, שהגישה אליהם חסומה עקב סכנה בטיחותית, כך שיתאפשר להפעילם כבית קפה וביסטרו בר. עוד יכללו העבודות, פיתוח נופי מסביב למבנים והקמת מתקני משחק לילדים.
עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת: "מאז עבודות השיקום והפיתוח הראשונות שאפשרו את פתיחתו מחדש של חוף צמח בפני הציבור הרחב, איגוד ערים כינרת ממשיך להשקיע משאבים רבים להמשך פיתוח החוף לטובת הקהל הרחב, לרבות הקמת מגרש כדורעף חופים, מצללות רבות על קו המים, מתחם להרקדות המארח מידי מוצ"ש ריקודי עם המוניים ללא עלות בהנחיית מרקידים, יוצרים ואירועים נוספים הפתוחים לכלל הציבור" אומר גרינבאום ומוסיף: "אני מזמין את עם ישראל לבקר וליהנות בחוף השקט והמטופח, בחג הסוכות ובכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה