נדל"ן ותשתיות

דרא מדורגת בצמרת מדד BDI לשיווק נדל"ן: "למול המשברים בשוק"

חברת דרא נבחרה לאחת משלוש החברות המובילות בדירוג BDICODE לשנת 2023 בתחום חברות שיווק הנדל"ן בישראל. המנכ"ל דרור אוהב ציון: "גם בתקופה רגישה ומאתגרת זו, אנחנו ממשיכים לטפח ולשמר צוות מקצועי ואיכותי, המאופיין במחויבות גבוהה ואהבה למקצוע"
מערכת ice | 
דרור אוהב ציון מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק נדל"ן (צילום דנה תמרי, פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
חברת המידע העסקי BDI דירגה במקום השלישי את חברת דרא שיווק נדל"ן בדירוג חברות שיווק נדל"ן לשנת 2023. זוהי שנה שלישית ברציפות שבה דרא שיווק נדל"ן מדורגת בצמרת הדירוג. דרא פועלת כאגף השיווק של יזמי נדל"ן מובילים בישראל כבר למעלה מ-27 שנה בכל רחבי הארץ. בין לקוחות החברה: קבוצת דוניץ-אלעד ועופר השקעות, אפרידר, אפריקה ישראל, בסט בניה, סלע בינוי ואיסתא נכסים,  בסט, צ.פ ייוזום ובנייה ועוד.
דרור אוהב ציון, מנכ"ל דרא שיווק נדל"ן: "אנו שמחים מאוד על הדירוג בצמרת חברות שיווק הנדל"ן בישראל כבר שנה שלישית ברציפות. אנו רואים בכך זכות גדולה אשר מדרבנת אותנו להמשיך לשמור על רמה מקצועית גבוהה ומחויבות ללקוחותינו שממשיכים לתת בנו אמון ולהפקיד בידינו את היקר להם מכל - את השיווק. גם בתקופה רגישה ומאתגרת זו, אנחנו ממשיכים לטפח ולשמר צוות מקצועי ואיכותי, המאופיין במחויבות גבוהה ואהבה למקצוע. אני מודה לעובדים ולמנהלים הנפלאים של דרא ולשותפים לדרך.  
 
אני חושב שדווקא השנה שהחלה בסימן ריבית גבוהה וירידה בהיקף העסקאות והסתיימה במלחמה אשר גרמה לאבדות קשות בנפש ולפגיעה קשה בכלכלה בכלל ובשוק הנדל"ן בפרט, באה לידי ביטוי ביתר שאת החשיבות של מערך שיווק איכותי, מקצועי וגמיש אשר יודע להתמודד עם המשברים והשינויים הקיצוניים שמתחוללים בשוק. אנחנו בדרא פועלים בימים אלה  ביתר שאת להחזיר את הפעילות לשגרה של מכירות  ולקידום התכנון וההכנות לשיווק של מגוון פרויקטים חדשים אשר יושקו ב"ה בשנת 2024".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה