מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: גנץ מאבד מנדטים, סער עובר את אחוז החסימה?

אחרי הפירוק של כחול לבן, גדעון סער בקושי עובר את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, ואילו בני גנץ מאבד 4 מנדטים משלו ומחזיק כעת ב-36 כאלה. הליכוד ובנימין נתניהו נותרים עם 18 מנדטים, עוצמה יהודית וליברמן ממשיכים לנסוק. ומה קורה עם הציונות הדתית והעבודה?
מערכת ice | 
בני גנץ, בנימין נתניהו, גדעון סער (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, תומר נויברג)
המערכת הפוליטית בישראל גועשת בשבוע האחרון אחרי ההודעה של גדעון סער, לפיה הוא מפצל את מפלגת כחול לבן ויוצא יחד עם הסיעה שלו, תקווה חדשה, לדרך חדשה. ב"מעריב" ערכו היום (שישי) את סקר המנדטים השבועי שלהם, שנערך על ידי "לזר מחקרים", בראשות ד"ר מנחם לזר בשיתוף Panel4All, ממנו עולה תמונה מעניינת במיוחד אחרי הפיצול של בני גנץ וגדעון סער.
למעשה, בני גנץ איבד 4 מנדטים מהסקר הקודם, כשהמחנה הממלכתי עם 36 מנדטים. למרות זאת, גדעון סער ממש על גבול אחוז החסימה, עם 4 מנדטים בלבד להם הוא זוכה אחרי הפיצול מגנץ. הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו נותרה עם 18 מנדטים.
 
יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד השיגה 11 מנדטים, כאשר ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן ועוצמה יהודית בראשותו של איתמר בן גביר ממשיכות לשמור על מקומן החזק עם 9 מנדטים כל אחת. ש"ס קצת מעליהן עם 10 מנדטים. 
יהדות התורה משיגה 6 מנדטים, חד"ש תע"ל עם 5 מנדטים, מיד אחריה רע"מ עם 4 מנדטים, מרצ והציונות הדתית עם 4 מנדטים כל אחת, בדיוק כמו תקווה חדשה כאמור. מפלגת העבודה (1.9%) ובל"ד (1.8%) לא עוברות את אחוז החסימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה