מדדים ומחקרים

הנתונים נחשפים: 56 מיליון שקל על ארבעה בתים פרטיים של ראשי ממשלה

תיבת הפנדורה נפתחת? דוח מבקר המדינה חושף כי בין ינואר 2019 ועד יוני 2023, המדינה הוציאה 56 מיליון שקל על ארבעה בתים פרטיים של ראשי ממשלה
דוד זולדן |  2
צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל, pexels
דוח מבקר המדינה חושף בין השאר כי בין ינואר 2019 ועד יוני 2023, המדינה הוציאה 56 מיליון שקל על ארבעה בתים פרטיים של ראשי ממשלה.
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן השתתף היום (ג') בוועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח שהתקיימה באילת. בפתח דבריו, התייחס המבקר לפרסומים מהימים האחרונים לפיהם צוערות בקורס קצינים קיבלו פקודה לשמור על מחבלי הנוחבה'. זאת לאחר שלפני כשנה פורסם דוח על מוגנות חיילות חובה, בו נכתב כי סוהרות בשירות חובה חוו הטרדות מיניות מצד אסירים ביטחוניים.
 
לדברי המבקר אנגלמן, "ראיתי פרסומים לפיהם צה"ל הטיל על צוערות בקורס קצינים לשמור על מחבלי הנוחבה שנשבו. הדבר עומד בניגוד לדוח מוגנות חיילות שפרסמנו לפני קצת יותר משנה ומלמד שלא הופקו הלקחים מהדוח הנוקב".
אנגלמן פירט את תוצאות הדו"ח: "בדוח עלה כי קיים יחס מטריד בעל אופי מיני מצד האסירים הביטחוניים כלפי חיילות החובה בשירות בתי הסוהר וכי קיים היעדר גיבוי מצד הדרג הפיקודי לסוהרי החובה בעבודה מול אסירים ביטחוניים. לאחר שצוותי הביקורת נפגשו עם חיילות חובה ששירתו בכל בתי הכלא שבהם כלואים אסירים ביטחוניים, נמצא בשאלונים ששלחנו כי 38 אחוז מהן חוו פגיעה מינית אחת או יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנאי הכרחי למתן אמון במנהיג, אזרחי, צבאי ובכלל
    יוסי חג'ג' 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכדי שמנהיג יזכה לאמון הוא חייב לתת דוגמא אישית !!! ביבי נותן דוגמא הפוכה למנהיג.
    סגור
  • 1.
    ראש ממשלה חמדן ומושחת על חשבון הציבור
    ציוני גהה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה התקופה של בן גוריון ובגין שהיו מודל לצניעות. נתניהו הוא מודל לתאוותנות וחמדנות שכולנו עובדים ומשלמים עליה.
    סגור