מדדים ומחקרים

השחקנים הרווחים ביותר מ"משחקי הכס": אלו הסכומים שנחשפו

אהבתם את משחקי הכס? כנראה שתופתעו לגלות כמה מרוויחים השחקנים האהובים. במקום החמישי נמצא קיט הרינגטון (ג'ון סונאו), אחת הדמויות הנערצות ביותר בסדרה, עם 14 מיליון דולר. במקום הרביעי ניקולאי קוסטר ולדאו (ג'יימי לאניסטר) עם 16 מיליון דולר, ומי זכה במקום הראשון?
מערכת ice | 
משחקי הכס (צילום באדיבות yes)
רבים מאיתנו היו מעריצים מושבעים של "משחקי הכס", שהייתה אחת הסדרות הנצפות ביותר בעולם מבית HBO. אם במקרה תהיתם כמה שווים היום שחקני הסדרה, הכתבה הזו היא במיוחד עבורכם. האתר "The Richest" חשף את השווי של השחקנים האהובים:
5. קיט הרינגטון (ג'ון סנואו) – 14 מיליון דולר
הוא היה הגיבור של הסדרה, ואחת הדמויות הנערצות ביותר בקרב המעריצים כבר מהעונה הראשונה. הרינגטון תחילה השתכר בסכום די קטן עבור הפרקים הראשונים, אך בעונות האחרונות הרוויח כ-500 אלף דולר לפרק. רק בדצמבר האחרון פורסם כי השחקן אמור לחזור ל-HBO ב-2024, אך עבור פרויקט שלא קשור כלל לסדרת המשך למשחקי הכס.
 
4. ניקולאי קוסטר ולדאו (ג'יימי לאניסטר) – 16 מיליון דולר
בדיוק כמו חברו הרינגטון, ולדאו הרוויח בתחילה סכום די נמוך בעונות הראשונות של הסדרה. בהמשך שכרו עלה גם כן ל-500 אלף דולר עבור פרק אחד. בסוף 2023 דווח כי הוא אמור להופיע בפרויקט חדש של BBC, בו הוא ישמש גם כמפיק בפועל.
3. לנה הידי (סרסיי לאינסטר) – 16 מיליון דולר
היא זכורה כמלכה המרושעת, אך כולנו אהבנו אותנו. הידי זכתה לשבחים מהמבקרים על תפקידה הלא פשוט כלל כסרסיי. על כל פרק במהלך העונה האחרונה שלה הרוויחה לא פחות מ-1.2 מיליון דולר.
2. אמיליה קלארק (דאינריז טארגאריין) – 20 מיליון דולר
"אם הדרקונים", שהפכה במהרה לאחת האהובות ביותר על המעריצים – עד נקודת המפנה בה האופי שלה השתנה ב-180 מעלות. גם היא הרוויחה בהמשך כ-500 אלף דולר עבור כל פרק בעונות האחרונות של הסדרה.
1. פיטר דינקלג' (טיריון לאניסטר) – בין 25 ל-30 מיליון דולר
המשחק המצטיין של דינקלג' זיכה אותו בפרסי אמי רבים בקטגוריית "שחקן משנה מצטיין בסדרת דרמה", והצליח לטפס במהרה בסולם השכר. בעונות האחרונות של משחקי הכס, זכה ל-2 מיליון דולר לפרק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה